Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρακτική άσκηση φοιτητών ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: Ερώτηση στη Βουλή για την αδυναμία ολοκλήρωσής της

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρακτική άσκηση φοιτητών ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: Ερώτηση στη Βουλή για την αδυναμία ολοκλήρωσής της από την Χαρά Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ.

Πρακτική άσκηση φοιτητών

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων σχετικά με την αδυναμία ολοκλήρωσης της Πρακτικής Άσκησης των φοιτητών Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

“Λόγω της πανδημίας του covid-19

δεν έχει καταστεί δυνατόν να ολοκληρωθεί η πρακτική άσκηση εαρινού εξαμήνου των τελειόφοιτων φοιτητών του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.)  Ιωαννίνων και πολλοί φοιτητές ενώ έχουν εκπληρώσει όλες τις φοιτητικές τους υποχρεώσεις, ακολούθησαν την πρόταση του Πανεπιστημίου και προχώρησαν στη λήψη του πτυχίου τους χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την πρακτικής τους άσκηση.

Κυρία Υπουργέ,

επειδή για να μπορέσουν οι φοιτητές αυτοί να ασκήσουν επάγγελμα, να διοριστούν στο μέλλον ή να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους, είναι απαραίτητο να έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση τι προτίθεστε να κάνετε κάνετε ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα;”.

________________________

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αδυναμία ολοκλήρωσης της Πρακτικής Άσκησης των φοιτητών Π.Τ.Δ.Ε.  Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Λόγω της πανδημίας του covid-19 και της πρωτόγνωρης υγειονομικής κατάστασης που βιώνουμε στη χώρα μας δεν έχει καταστεί δυνατόν να ολοκληρωθεί η πρακτική άσκηση εαρινού εξαμήνου των τελειόφοιτων φοιτητών του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.)  Ιωαννίνων.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές

τον τελευταίο χρόνο είναι ότι ενώ έχουν ολοκληρώσει όλες τις φοιτητικές τους υποχρεώσεις, όλα τα μαθήματα,  στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα που ορίζει το Πρόγραμμα Σπουδών,  δεν είναι δυνατόν να ολοκληρώσουν την πρακτική άσκηση του Η’ εαρινού εξαμήνου και να προχωρήσουν στη λήψη του πτυχίου.

Επειδή

πολλοί φοιτητές ακολούθησαν την πρόταση του Πανεπιστημίου και προχώρησαν στη λήψη του πτυχίου τους χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την πρακτικής τους άσκηση, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στα επαγγελματικά τους δικαιώματα προκειμένου να τελειώσουν μέσα στο έτος 2021 τις σπουδές τους

Επειδή

τα περισσότερα Πανεπιστήμια σε Ελλάδα και εξωτερικό δεν κάνουν δεκτούς για μεταπτυχιακές σπουδές τους απόφοιτους, οι οποίοι δεν έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση

Επειδή

για να μπορέσουν να ασκήσουν επάγγελμα και να μπορέσουν να διοριστούν στο μέλλον ή να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους, είναι απαραίτητο να έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση

ερωτάται η Υπουργός:
  1. Ποιες πρωτοβουλίες θα αναλάβετε άμεσα ώστε να καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση της Πρακτικής Άσκησης των φοιτητών ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και γενικά της χώρας, μέσα στο θερινό εξάμηνο του 2021;
  2. Τι προτίθεστε να κάνετε ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα που δημιουργείται με τα πτυχία των φοιτητών που δεν έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση όπως προβλέπει το πρόγραμμα σπουδών και σήμερα βρίσκονται σε αδιέξοδο;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Δείτε επίσης

Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών ΕΑΕ και Σχολικής Ψυχολογίας: Ρύθμιση εναλλακτικών τρόπων πραγματοποίησης
Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών ΕΑΕ: Τι είπαν φοιτητές στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα της αναστολής
Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”
Αναστολή πρακτικής άσκησης στα μεταπτυχιακά με συνάφεια στην ΕΑΕ & Σχολ. Ψυχολογία | Επιστολή

Πριν φύγετε

ΕΑΠ: 8 Προπτυχιακά-43 Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών-367 Μεμονωμένες Θεματικές Ενότητες για το 2021-22
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply