Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε” – Αίτημα υλοποίησης εξ’ ολοκλήρου εκτός δομών με βίντεο, εργασίες κτλ.
Πρακτική άσκηση
Νέα επιστολή αναφορικά με τη συνέχιση αναστολής της πρακτικής άσκησης, η οποία αφορά  στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία , απέστειλαν φοιτητές, ζητώντας εξεύρεση λύσης για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Οι φοιτητές ζητούν από το ΥΠΑΙΘ
να προβεί σε αναμόρφωση του πλαισίου των εν λόγω πρακτικών ασκήσεων, ώστε εν μέσω πανδημίας να μπορούν να υλοποιηθούν εξ’ ολοκλήρου εκτός δομών (με βίντεο, εργασίες κτλ.), όπως γίνεται με πρακτικές ασκήσεις άλλων προγραμμάτων εν μέσω πανδημίας.
Δείτε την επιστολή
Πρακτική άσκηση στην ΕΑΕ: ” Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”

Άλλη μια αναστολή για τις πρακτικές ασκήσεις με φυσική παρουσία επιβλήθηκε ως τις 15/02/2021 και ώρα 6:00. Το εν λόγω μέτρο έχει επιβληθεί από τις 07/11/2020 και ανανεώνεται συνεχώς από τότε.

Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση

αφορά στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία όπου οι φοιτητές καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στα εν λόγω μεταπτυχιακά) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται.

Ο Υφυπουργός Παιδείας Συρίγος

πρόσφατα δήλωσε στην εκπομπή «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ για τις πρακτικές ασκήσεις ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα, μιλώντας για φοιτητές «εγκλωβισμένους» από πέρσι το Μάιο!

Ανέφερε ότι είναι σε διαρκή επικοινωνία με την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, αλλά η υφιστάμενη επιδημιολογική κατάσταση δεν επιτρέπει να δοθεί λύση στο πρόβλημα!

Ο κοινός νους διερωτάται:

Αφού θεωρείται επικίνδυνη για τη διασπορά του κορωνοϊού η ύπαρξη 1-2 φοιτητών ανά αίθουσα με λίγους μαθητές (μιας και μιλάμε για δομές ΕΑΕ), γιατί το ΥΠΑΙΘ δεν προβαίνει σε αναμόρφωση του πλαισίου των εν λόγω πρακτικών ασκήσεων, ώστε εν μέσω πανδημίας να μπορούν να υλοποιηθούν εξ’ ολοκλήρου εκτός δομών (με βίντεο, εργασίες κτλ.), όπως γίνεται με πρακτικές ασκήσεις άλλων προγραμμάτων εν μέσω πανδημίας;

Ως πότε το ΥΠΑΙΘ θα «κουκουλώνει» το πρόβλημα με το μανδύα του κορωνοιού, εξοργίζοντας φοιτητές και τις οικογένειές τους;

Δείτε σχετικά

Αναστολή πρακτικής άσκησης στα μεταπτυχιακά με συνάφεια στην ΕΑΕ & Σχολ. Ψυχολογία | Επιστολή

Δείτε επίσης

Νέα μέτρα lockdown-ΦΕΚ: Τι ισχύει στις κόκκινες περιοχές-Αθήνα-Θεσ/νίκη-Ποια σχολεία λειτουργούν με Τηλεκπαίδευση
Σχολεία: Σε ποιες περιοχές λειτουργούν με Τηλεκπαίδευση-Οι νέες κόκκινες περιοχές
Tα παιδιά δεν οδηγούν την επιδημία, αλλά την παρακολουθούν: Γιατί μένουν ανοικτά τα σχολεία
Σχετικά με την παρουσία ειδικών στα κανάλια και τις αντικρουόμενες απόψεις για τα σχολεία
ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση για μαθητές που συνοικούν με άτομα αυξημένου κινδύνου μετά από κρίση Επιτροπής
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση