Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προδιαγραφές ειδών ρομποτικής για τις ανάγκες δομών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προδιαγραφές ειδών ρομποτικής για τις ανάγκες δομών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Εγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις τεχνικές προδιαγραφές ειδών ρομποτικής για το Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο. 

Εγινε αποδεκτό από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο σύνολό του το πρακτικό 35/15-04-2022 της επιτροπής σύνταξης τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια εξοπλισμού Τ.Π.Ε. για τις ανάγκες των δομών Εκπαίδευσης και εγκρίθηκαν οι τεχνικές προδιαγραφές ειδών ρομποτικής για το Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο του ανωτέρω πρακτικού, οι ενδεικτικές τιμές καθώς και τα βαθμολογούμενα χαρακτηριστικά αυτών.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο με προδιαγραφών ειδών ρομποτικής για τις ανάγκες δομών ΥΠΑΙΘ

Δείτε επίσης

Ρομποτική: 30 εκατομμύρια ευρώ για εξοπλισμό στα σχολεία

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών 2022-23-Ολοήμερο 

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγείων 2022-23-Το Ολοήμερο Πρόγραμμα

Καταργούνται τα self test στα σχολεία από την Πρωτομαγιά-Ανακοινώσεις Υπουργού Υγείας Θ. Πλεύρη 

ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο 

Εισαγωγή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Εισαγωγή στα Μουσικά Σχολεία 2022-23: Η διαδικασία-Κατάλογος σχολείων 

Αλ. Κόπτσης: Πως θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία μετά το Πάσχα-Νωρίτερα από ποτέ οι Πανελλαδικές 

Δείτε επίσης

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση