Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόεδρος ΟΛΜΕ-Εμβόλιο: 85% των εκπαιδευτικών έχει αντισώματα-self test για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόεδρος ΟΛΜΕ-Εμβόλιο: 85% των εκπαιδευτικών έχει αντισώματα-self test για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα-Τιμωρητικό, οικονομικό αντίμετρο το μοριακό τεστ.

Πρόεδρος ΟΛΜΕ-Εμβόλιο

Στην εκπομπή “MEGA Σαββατοκύριακο” μίλησε ο Πρόεδρος ΟΛΜΕ Θεόδωρος Τσούχλος για τους εμβολιασμούς στην εκπαιδευτική κοινότητα, τη στιγμή που συζητείται το ενδεχόμενο να επεκταθεί η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και σε άλλες κατηγορίες υπαλλήλων, όταν ήδη ισχύει για τους υγειονομικούς.

Τι είπε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ

Είμαστε υπέρ του μαζικού καθολικού εμβολιασμού χωρίς αστερίσκους. Εκεί που υπάρχει ο προβληματισμός και η διαφωνία της ΟΛΜΕ είναι η έννοια της επιβολής, της υποχρεωτικότητας, της ποινής, της διαθεσιμότητας και γενικότερα του εκφοβισμού και της διαίρεσης των εργαζομένων.

Η ΟΛΜΕ έχει πράξει το καθήκον της απόλυτα από τον μήνα Ιανουάριο όταν ζητούσαμε επίμονα από την Κυβέρνηση προτεραιοποίηση των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς.

Φτάσαμε σε ένα ποσοστό στη Δευτεροβάθμια ιδιαίτερα που υπερβαίνει το 80%. Υπάρχει ένας αριθμός συναδέλφων που έχει νοσήσει, οι οποίοι συναθροίζονται σ αυτό το ποσοστό κι ένας μικρός αριθμός συναδέλφων που δεν μπορεί να κάνει το εμβόλιο για ιατρικούς λόγους.

Αυτό σημαίνει με τα στοιχεία που έχουμε πως έχουμε υπερβεί το 85% και βαδίζουμε στο 90%.

Μέχρι το Μάϊο εκπαιδευτικοί και μαθητές χρησιμοποιούσαν τα self test για να πάνε στο σχολείο και μέσω αυτών βρέθηκαν πάρα πολλά κρούσματα.

Τώρα υπάρχει μια διαφοροποίηση ανάμεσα σ αυτούς που δεν έχουν εμβολιασθεί, που πρέπει να κάνουν τα ράπιντ τεστ και σε μαθητές που θα συνεχίσουν να κάνουν 2 self test.

Ρωτάμε τι άλλαξε μέσα σ αυτό το μικρό χρονικό διάστημα για να υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση.

Θεωρούμε πως είναι μια λογική μέσου πίεσης ενός τιμωρητικού, οικονομικού αντίμετρου.

Η ΟΛΜΕ θεωρεί πως πρέπει να λειτουργήσει η διαδικασία των self test στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως γινόταν και τον Μάϊο.

Δείτε σχετικά

Με self test οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου-Με 2 rapid test την εβδομάδα οι ανεμβολίαστοι από 13.09
Μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει για εκπαιδευτικούς-μαθητές-φοιτητές-ακαδημαϊκούς
Συρίγος-επιστροφή στα σχολεία και Πανεπιστήμια: Ποια τα προαπαιτούμενα για εκπαιδευτικούς, φοιτητές, καθηγητές
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών: Παρέμβαση με 5 προτάσεις για τους υπό τοποθέτηση εκπ/κούς
Ωράριο εκπαιδευτικών-γραμματειακό έργο: Τι ισχύει σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας

Πριν φύγετε

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Υποχρεωτικά τεστ covid-Ομάδες αυξημένου κινδύνου: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ
 Υποχρεωτικός εμβολιασμός κατά κορονoϊού: Παρακολούθηση συμμόρφωσης φυσικών προσώπων | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση