Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Νέες Θεματικές, Συντονιστές Σχολ. Σύμβουλοι, Σχολ. Σύμβουλοι, Στελέχη εκπ/σης κ.α.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Νέες Θεματικές, Συντονιστές Σχολ. Σύμβουλοι, Σχολ. Σύμβουλοι, Στελέχη εκπ/σης,  Στελέχη Διοίκησης, Θέματα εσωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, Διοικητική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών κ.α. – Εναρξη Σεπτέμβριος 2020.

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Με Δελτίο Τύπου που κοινοποίησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) μας πληροφορεί για:

  • Επιμορφωτικές Δράσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ως συγχρηματοδοτούμενες Πράξεις

Εδώ βλέπουμε την Επιμόρφωση στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, σε θέματα Μαθητείας, στο  Πρόγραμμα των ΕΠΑΛ και στα Νέα Προγράμματα Σπουδών.

  • Προτάσεις για υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων για επιμόρφωση 13.000 πολλαπλασιαστών και ωφελούμενο το σύνολο των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Εδώ παρατηρούμε πως μεταξύ των επιμορφωτικών δράσεων, η έναρξη των οποίων έχει οριστεί τον Σεπτέμβριο του 2020, υπάρχουν και οι δράσεις επιμόρφωσης στις θεματικές που έχει εξαγγείλει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, όπως Επιμόρφωση σε θέματα Υγιεινής Διατροφής, Αγωγής Υγείας, Α’ Βοηθειών, επιχειρηματικότητας, κυκλοφοριακής αγωγής, σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης κ.α.

Επίσης προγραμματίζεται Επιμόρφωση Συντονιστών Σχολικών Συμβούλων, Σχολικών Συμβούλων, οι οποίοι κατά τα φαινόμενα θα θεσμοθετηθούν σύντομα, όπως επίσης Επιμόρφωση σε θέματα εσωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, Στελεχών Εκπαίδευσης, αλλά και Διοικητική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Προσχολικής & Δημοτικής Εκπαίδευσης κ.α.

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου του ΙΕΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) υλοποιεί και σχεδιάζει να υλοποιήσει τις παρακάτω επιμορφωτικές δράσεις σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Α) Επιμορφωτικές Δράσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ως συγχρηματοδοτούμενες Πράξεις:
  1. Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. (Έναρξη: 08/02/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/12-epimorfosi-se-praktikes-ypostiriksis-ton-mathiton-kai-ton-mathitrion-sto-plaisio-tis-diaforopoiimenis-didaskalias-dd
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 25.000 (Α/θμιας και Β/θμιας).
  2. Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης. (Έναρξη: 05/02/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/13-mia-nea-arxi-sta-epal-ylopoiisi-epimorfosis
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 7.200 (κλάδων ΠΕ02 Φιλολόγων και ΠΕ03 Μαθηματικών των ΕΠΑΛ, Β/θμια)
  3. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα Μαθητείας. (Έναρξη: 01/09/2017)
    http://www.iep.edu.gr/el/epimorfosi-ekpaideftikon-ekpaidefton-se-themata-mathiteias
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 4.000 (Β/θμια)
  4. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (Έναρξη: 01/05/2019)
    http://www.iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/15-epimorfosi-ekpaideutikon-sta-programmata-spoudon-mis-5035543
    Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 35.000 (Α/θμιας και Β/θμιας).

Για τις παραπάνω επιμορφώσεις θα ακολουθηθεί μικτό μοντέλο επιμόρφωσης (δια ζώσης και εξ αποστάσεως)

Β) Το ΙΕΠ θα προτείνει άμεσα την υλοποίηση των εξής επιμορφωτικών δράσεων με στόχο την επιμόρφωση 13.000 περίπου πολλαπλασιαστών και ωφελούμενο το σύνολο των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Η έναρξη της υλοποίησης των κατωτέρω επιμορφωτικών δράσεων έχει οριστεί τον Σεπτέμβριο του 2020.

  1. Επιμόρφωση σε ήπιες δεξιότητες
  2. Δράσεις Υποστήριξης Εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων και μεταναστών
  3. Επιμόρφωση στη Διδακτική Τριών Εγγραμματισμών (Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες
  4. Επιμόρφωση σε θέματα εκπαίδευσης του πολίτη (citizenship education)
  5. Επιμόρφωση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής
  6. Επιμόρφωση σε θέματα πολιτικής προστασίας
  7. Επιμόρφωση σε θέματα αειφόρου ανάπτυξης
  8. Επιμόρφωση σε θέματα μετάβασης (Νηπ.-Δημ., Δημ.-Γυμν.)
  9. Επιμόρφωση σε θέματα Υγιεινής Διατροφής
  10. Επιμόρφωση σε θέματα Αγωγής Υγείας
  11. Επιμόρφωση σε θέματα Α’ Βοηθειών
  12. Επιμόρφωση σε θέματα επιχειρηματικότητας
  13. Επιμόρφωση σε θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης
  14. Επιμόρφωση σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού
  15. Διοικητική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Προσχολικής & Δημοτικής Εκπαίδευσης
  16. Επιμόρφωση Συντονιστών Σχολικών Συμβούλων
  17. Επιμόρφωση Σχολικών Συμβούλων
  18. Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης
  19. Επιμόρφωση σε θέματα εσωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων
  20. Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης (ΥΠΑΙΘ, Περιφ. Δομών)

Σημειώνεται, τέλος, ότι ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2019 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος.

Πλήθος ωφελούμενων εκπαιδευτικών: 27.303 (Α/θμιας και Β/θμιας).
Μοντέλο επιμόρφωσης: μικτό (δια ζώσης και εξ αποστάσεως)

 Δείτε επίσης

Ορισμός Προέδρου ΙΕΠ Ιωάννη Αντωνίου στη θέση του Αντιπροέδρου της ΑΔΙΠΠΔΕ
Νέος Πρόεδρος ΔΟΑΤΑΠ: Προτείνεται ο Καθηγητής Ορέστης Καλογήρου
Απολογισμός Υπουργείου Παιδείας: Συνάντηση Μητσοτάκη-Κεραμέως στο Μαξίμου | Τι ειπώθηκε
Video ΣΥΡΙΖΑ για τη συνάντηση Μητσοτάκη-Κεραμέως

Δείτε ακόμη

Κεραμέως: 6 μήνες σκληρής δουλειάς, 100άδες ενέργειες | Απολογισμός
Ζαχαράκη στη ΔΑΚΕ: Να μην φοβίζει τους εκπαιδευτικούς η διαδικασία της αξιολόγησης
ΣΚΑΙ: Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως

Πριν φύγετε

Νομοσχέδιο Παιδείας: Οπως ψηφίσθηκε με τις διατάξεις για Κολέγια, κυρώσεις και τοποθετήσεις διορισμών κ.α
Γρίπη: Oδηγίες πρόληψης κατά της διασποράς της στις Σχολικές Μονάδες
Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα Κλήρωσης Α’ Φάσης και Εναρξη Β’ Φάσης Υποβολής Αιτήσεων
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply