Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα Erasmus-ΠΔΕ Αττικής: Επαγγελματική Ανάπτυξη και Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Πρακτικές-Πέμπτη 15.12.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα Erasmus-ΠΔΕ Αττικής: Επαγγελματική Ανάπτυξη και Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Πρακτικές-Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022-Ωρες 9:00 έως 13:30.

Πρόγραμμα Erasmus-ΠΔΕ Αττικής

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+  “CONNECT”: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής διοργανώνει Ημερίδα διάδοσης των αποτελεσμάτων (European Multiplier Event) του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 “Upskilling of sChools’ teachers to effectively support ONliNE EduCaTion” -GRANT AGREEMENT 2020- 1-ELo-KA226-SCH-094578), με θέμα: «Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ “CONNECT”: Επαγγελματική Ανάπτυξη και Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Πρακτικές», η οποία θα πραγματοποιηθεί την:

 Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022  

ώρες 9:00 έως 13:30

στο Γαλλικό Ινστιτούτο (Σίνα 31, Αθήνα)

Η  επιμορφωτική εκδήλωση αποσκοπεί στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, την εξοικείωσή τους με καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές, όπως η μικτή μάθηση και η ανεστραμμένη τάξη και την προώθηση της ενεργητικής μάθησης των εκπαιδευομένων. Αξιοποιεί την πολύτιμη εμπειρία, που αποκτήθηκε από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και φιλοδοξεί να υποστηρίξει τη σχολική μάθηση, που προάγει την υψηλή ποιότητα και τη συμπερίληψη, με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι είναι ανθεκτική στην αντιμετώπιση προκλήσεων σε έναν κόσμο που αλλάζει.

Υπό αυτό το πρίσμα, έγκριτοι επιστήμονες θα αναδείξουν τη σύνδεση των σύγχρονων πρακτικών στην αξιολόγηση των μαθητών/ μαθητριών με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης και την επαγγελματική ανάπτυξη. Παράλληλα, θα αναλυθούν μέθοδοι παρακολούθησης και βελτίωσης της μαθησιακής διαδικασίας, αξιοποιώντας τα “Learning Analytics”. Τέλος, θα τονιστεί η αξία του αναστοχασμού ως πολύτιμο εργαλείο μάθησης.

Την ενημερωτική/επιμορφωτική Ημερίδα δύνανται να την παρακολουθήσουν στελέχη εκπαίδευσης, μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που διδάσκουν Μαθηματικά, Φυσική-Φυσικές Επιστήμες και Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά-Γαλλικά), αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός, με την προϋπόθεση ότι δεν θα παρακωλύεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Για την καλύτερη οργάνωση της ενημερωτικής/επιμορφωτικής Ημερίδας και λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας μέχρι την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 10:00 π.μ στην ακόλουθη ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής:

https://forms.gle/SziVkWzAGN3xKxhF8

Περισσότερες πληροφορίες για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+”CONNECT”:

Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής: https://pdeattikis.gr/EU/

Project Website: https://connect-erasmusproject.eu/index.php/en/

Το πρόγραμμα της Ημερίδας
8:30-9:00 (Υποδοχή-Καφές)
ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ
9:00-9:10 (Εναρκτήρια Ομιλία & Χαιρετισμοί) (Γεώργιος Κόσυβας) Χαιρετισμοί:

Nicolas Eybalin Σύμβουλος Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης – Διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος (IFG)

Τάσος Μπάρμπας Συντονιστής Σχολικής Εκπαίδευσης, Δράση ΚΑ2 & TCA Officer. Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών/Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+

Hours Τίτλος Ομιλητής/τρια
Session 1 (Plenary)
9:10-9:30 Η προσέγγιση “CONNECT”- Μια Κοινή Ευρωπαϊκή Προσπάθεια με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων

των Εκπαιδευτικών

Γεώργιος Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Session 2 (Plenary) (Συμπόσιο: Παρουσίαση Αποτελεσμάτων) (Στρογγυλό τραπέζι)
9:30-10:00 Παρουσίαση των παραδοτέων ΙΟ1, ΙΟ2 Παιδαγωγική Ομάδα Γεώργιος Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Κωνστα

ντίνος

Αποστο

λόπουλος

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικών Επιστημών

Αικατερίνη Γληνού

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών

Στυλιανός Μαρκα

ντωνάκης

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ05

Παναγιώτης Πεφάνης

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικών Επιστημών

Ευαγγελία Καραγιάννη

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ06

Ευτυχία Παπαχρίστου

Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, ΠΕ06

10:00-10:20 Αναπτύσσοντας Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα για την Ενίσχυση των Δεξιοτήτων των Εκπαιδευτικών-Η προσέγγιση “CONNECT” (IO3) Αν. Καθ.

Μιχαήλ Παρασκευάς

Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Διόφαντος)-

Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο

Πελοποννήσου

10:20-10:40 Έργο “CONNECT”: Οδηγός Εκπαιδευτικού και

Πιλοτική Εφαρμογή (IO4)

Εκπρόσωπος-Πανεπιστήμιο Κύπρου
Session 3 (Plenary)
10:40-11:00 Η διδασκαλία και η μάθηση ως συνεργατική διερεύνηση και ως δημιουργία νοήματος Παναγιώτης Πήλιουρας

Σύμβουλος Α’ Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

11:00-11:20 Ο ρόλος του “Twinning” στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης Αν. Καθ.

Μιχαήλ Παρασκευάς

Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Διόφαντος)-

Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο

Πελοποννήσου

11:20-11:40 Αξιολόγηση Ομοτέχνων και Επαγγελματική Ανάπτυξη εκπαιδευτικών Καθ.

Γεώργιος

Πασιάς

Καθηγητής Συγκριτικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εθνικό και

Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

11:40-12:10 (Καφές)
Session 4 (Plenary)
12:10-12:30 Πολιτικές Ψηφιακού Γραμματισμού και Εκπαίδευση Καθ. Βασιλική Μητσι

κοπούλου

Καθηγήτρια, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

12:30-12:50 Το τρισδιάστατο μοντέλο της Διερευνητικής Μάθησης Καθ. Κωνσταντίνος Σκορδούλης

Καθηγητής Επιστημολογίας και Διδακτικής Μεθοδολογίας της Φυσικής, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

12:50-13:10 Προβλέποντας την απόδοση των μαθητών μέσω των Moodle Analytics. Η συμβολή της προσέγγισης “CONNECT” Ιωάννης Γεωργα

κόπουλος

Καθηγητής Πληροφορικής-Συνεργάτης & Ερευνητής, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

13:10-13:20 Τελική Ομιλία & Σχόλια Γεώργιος Κόσυβας

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Δείτε επίσης

Κοινωνικοί Λειτουργοί Στερεάς Ελλάδας στην εκπαίδευση: Πρόσκληση σε διαδικτυακή συνάντηση από τον ΣΚΛΕ 

Πιλοτικό πρόγραμμα υποστηριζόμενης απασχόλησης ατόμων στο φάσμα του αυτισμού: Διάταξη στο νόμο 4997/2022 

Πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης: Τα άρθρα 51 και 52 του ν. 4997/2022 

Διαπίστωση αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μαθητών: Διάταξη στο νόμο 4997/2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση