“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγράμμα PISA του ΟΟΣΑ: Νέα εκπρόσωπος του ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγράμμα PISA του ΟΟΣΑ: Νέα εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η Καθηγήτρια του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου κα Χρύσα Σοφιανοπούλου. 

Προγράμμα PISA του ΟΟΣΑ

Την άμισθη θέση της εκπροσώπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Διοικούσα Επιτροπή και τη θέση της Εθνικής Διαχειρίστριας του Προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ αναλαμβάνει η Καθηγήτρια κα Χρύσα Σοφιανοπούλου.

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Νέα εκπρόσωπος του Προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ

Η Καθηγήτρια κα Χρύσα Σοφιανοπούλου αναλαμβάνει την άμισθη θέση της εκπροσώπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Διοικούσα Επιτροπή και τη θέση της Εθνικής Διαχειρίστριας του Προγράμματος PISA του Ο.Ο.Σ.Α. μετά από την παραίτηση του Λέκτορα κ. Ιωάννη Τσίρμπα, την οποία και έκανε δεκτή η Υπουργός κα Νίκη Κεραμέως.

Η κα Χρύσα Σοφιανοπούλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Ανάλυσης Εκπαιδευτικής Επίδοσης και Πληροφορικής Κατάρτισης του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.

Το Υπουργείο στηρίζει τις ενέργειες και τα προγράμματα του οργανισμού PISA συμμετέχοντας ενεργά σε αυτά.

Η κα. Σοφιανοπούλου έχει αναλάβει τα καθήκοντά της καθώς ήδη βρίσκεται στη Μπανγκόκ στη συνάντηση του «Διεθνούς Προγράμματος PISA για την αξιολόγηση των μαθητών».

Τι είναι το Πρόγραμμα PISA

Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment) είναι μία Εκπαιδευτική Έρευνα που διεξάγεται κάθε τρία χρόνια (από το 2000 έως σήμερα) και που υλοποιείται από διεθνή ερευνητικά ιδρύματα (PISA Consortium) υπό την οργάνωση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη) και τη συνεργασία των συμμετεχουσών στην Έρευνα χωρών.

Κύριος στόχος του Προγράμματος PISA είναι η αξιολόγηση του εύρους των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών που βρίσκονται στο τέλος της Υποχρεωτικής τους Εκπαίδευσης, βάσει των οποίων διαμορφώνεται, σε σημαντικό βαθμό, η ουσιαστική και ισότιμη συμμετοχή τους στις σύγχρονα δομημένες κοινωνίες.

Εκκινώντας, επομένως, από ένα κοινά καθορισμένο και διεθνώς αποδεκτό πλαισίο εργασίας, το Πρόγραμμα PISA συλλέγει πληροφορίες για τις επιδόσεις των 15χρονων συμμετεχόντων μαθητών και, την ίδια στιγμή, ανιχνεύει όψεις και δυνατότητες της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών που λαμβάνουν μέρος στην αξιολόγηση.

Κάθε συμμετέχουσα χώρα έχει, λοιπόν, τη δυνατότητα να αντλεί μέσω του Προγράμματος αυτού χρήσιμα στοιχεία για το εκπαιδευτικό της σύστημα, κατορθώνει να κατανοεί τα θετικά στοιχεία και τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού της σχεδιασμού και, εντέλει, ανατροφοδοτείται σχετικά με το βαθμό αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού της έργου ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα τις πρακτικές Εκπαίδευσης και Αγωγής των άλλων συμμετεχουσών χωρών.

 ______________________

Δείτε επίσης

Συνέδριο Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Το Σάββατο 30/11/2019
Σεμινάριο Ενωσης Διευθυντών: Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019
Επιστημονικό Συνέδριο: «Επικοινωνία, πληροφόρηση, ενημέρωση και εκπαίδευση στην ύστερη νεωτερικότητα»
Διεθνές Συνέδριo: «Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο»-29 & 30/11 και 1/12/2019-Βόλος
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ημερίδα για την ακουστική και την ηχοληψία των Βυζαντινών ναών
Αλλάζει ο Ανθρωπος;: Με τον Ψυχίατρο-Ψυχοθεραπευτή Δ. Καραγιάννη στη Λαμία
Στην καρδιά του Αυτισμού: Ιδρυμα Ωνάση-Από Νοέμβριο 2019 έως Μάϊο 2020
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Εκδήλωση για μεταπτυχιακές σπουδές και υποτροφίες στο εξωτερικό
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο στο ΕΚΠΑ: «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

______________________

Πριν φύγετε

Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες
Αντίτιμο επίσκεψης σε αρχαιολογικούς χώρους-μουσεία: Τροποποίηση ΚΥΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση