Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Γυμνασίου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Γυμνασίου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων: Σε ΦΕΚ Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή.

Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Φυσικής των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γυμνασίου στο ΦΕΚ Β 421/30-1-2023.

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ Β 421/30-1-2023

ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το γνωστικό αντικείμενο της Φυσικής του Γυμνασίου αφορά την εκπαιδευτική διάσταση της επιστήμης της Φυσικής, όπως αυτή μετασχηματίζεται για το ηλικιακό επίπεδο και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών των τριών τάξεων του Γυμνασίου, με στόχο την κατανόηση και εμπέδωση των εννοιών και των φαινομένων.

Οι μετασχηματισμοί που γίνονται λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετικότητα των μαθητών/-τριών, τον διαθέσιμο χρόνο διδασκαλίας του μαθήματος και την υλικοτεχνική υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο βασικός στόχος είναι η γνώση του αντικειμένου της επιστήμης της Φυσικής να αποτελεί μορφωτικό αγαθό όλων των μαθητών/-τριών και μελλοντικών σκεπτόμενων πολιτών.

Η Φυσική, ως επιστήμη, θα πρέπει να γίνεται κατανοητή από τους/τις μαθητές/-τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου ως κάτι το οποίο αποτελεί μέρος της καθημερινής τους ζωής και του τρόπου που αντιλαμβάνονται τον κόσμο γύρω τους. Ζητούμενο είναι να αποκτήσουν κριτική, ορθολογική και επιστημονικά τεκμηριωμένη σκέψη, όχι μόνο για αυτό καθαυτό το αντικείμενο της Φυσικής αλλά και για όλα τα επίπεδα της καθημερινής τους ζωής σήμερα ως μαθητές και μαθήτριες και αύριο ως σκεπτόμενοι, ενεργοί πολίτες.

Το ΠΣ που συντάχθηκε για τη Φυσική του Γυμνασίου, λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή εμπειρία και πρακτική, τα ερευνητικά δεδομένα της σύγχρονης βιβλιογραφίας για τα Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) Φυσικής στο Γυμνάσιο, αλλά και τις ιδιαιτερότητες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, στοχεύει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων (γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων), που θα πρέπει να έχει ο/η μαθητής/-τρια ως πολίτης του 21ου αιώνα.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα σπουδών Τεχνολογίας Γυμνασίου, των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων | ΦΕΚ 

Πρόγραμμα σπουδών Θρησκευτικών Γυμνασίου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων 

Πρόγραμμα σπουδών Λατινικών Β’ και Γ’ τάξεων ΓΕΛ και Αρχών Οικονομικής Επιστήμης της Γ’ τάξης ΓΕΛ 

Πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών Γυμνασίου: Α’, Β’ και Γ’ τάξεων | ΦΕΚ 

Πρόγραμμα σπουδών Ιστορίας Γυμνασίου-Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου και Κοινωνικής/Πολιτικής Αγωγής Γ’ Γυμνασίου 

Πρόγραμμα σπουδών μαθήματος Ιστορίας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γενικού Λυκείου 

Προγράμματα σπουδών Γενικού Λυκείου: Φιλοσοφίας-Βιολογίας-Κοινωνικής/Πολιτικής Αγωγής-Ξένων Γλωσσών 

Πριν φύγετε

Τι γίνεται αν κριθεί “μη ικανοποιητικό” το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση