“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών Γ Λυκείου-Εξέταση Αρχαίων Ελληνικών Γυμνασίου | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών Γ Λυκείου-Εξέταση Αρχαίων Ελληνικών Γυμνασίου: Αποφάσεις σε ΦΕΚ της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Δυο αποφάσεις της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ:

  • Μια με το Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου και
  • μια με τον τρόπο διεξαγωγής και το περιεχόμενο της τρίωρης εξέτασης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, τον τρόπο διατύπωσης των θεμάτων και τον τρόπο βαθμολόγησης των δοκιμίων.

_________________

Η πρώτη
ΦΕΚ 3027 – τεύχος Β

“Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου”

Το Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου ορίζεται ως εξής:

Δείτε αναλυτικά στη Διαύγεια

_________________

Η δεύτερη
Εξέταση Αρχαίων Ελληνικών
ΦΕΚ 3029 – τεύχος Β

“Τρόπος διεξαγωγής και περιεχόμενο της τρίωρης εξέτασης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, τρόπος διατύπωσης των θεμάτων και τρόπος βαθμολόγησης των δοκιμίων”

Ο τρόπος διεξαγωγής και το περιεχόμενο της τρίωρης εξέτασης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, ο τρόπος διατύπωσης των θεμάτων και ο τρόπος βαθμολόγησης των δοκιμίων καθορίζεται ως εξής:

Δείτε αναλυτικά στη Διαύγεια

Δείτε επίσης

Ιδρύσεις-καταργήσεις-προαγωγές ΣΜΕΑΕ για το 2020-21
Ιδρύσεις-προαγωγές-συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2020-21
Αναμορφωμένοι Πίνακες Προκήρυξης 3ΕΑ ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής
Αναφορά Κεφαλίδου στη Βουλή για την υποβάθμιση των Γεωεπιστημών στην Εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση