Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόγραμμα σπουδών Μουσικής Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόγραμμα σπουδών Μουσικής Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου-Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή σε ΦΕΚ.

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Μουσικής των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου.
Το Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής για το Γυμνάσιο

αποτελεί μια πρόταση που γίνεται με όραμα τον σταδιακό μετασχηματισμό της παιδείας, στη βάση μιας πραγματιστικής προσέγγισης του σχολείου, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες θεσμοθετήσεις, τις λειτουργικές δομές και το ανθρώπινο δυναμικό του σχολείου. Αποτελεί ένα ανοικτό και ευέλικτο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) σε άρρηκτη συνέχεια του ΠΣ Μουσικής για το Δημοτικό, το οποίο διευκολύνει τον/την εκπαιδευτικό να οργανώσει και να σχεδιάσει το μάθημα της Μουσικής σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών, ακολουθώντας την αρχή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, μέσα από καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και αξιοποιώντας τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών μέσων.

Τα παραπάνω προϋποθέτουν

την ύπαρξη του μαθήματος της Μουσικής ως ένα αυτόνομο, διακριτό γνωστικό αντικείμενο στο πλαίσιο του μαθήματος του Πολιτισμού και Δραστηριοτήτων, το οποίο διδάσκεται από απόλυτα εξειδικευμένους/-ες εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει σήμερα στα ωρολόγια προγράμματα του Γυμνασίου.

Γενικός σκοπός του μαθήματος της Μουσικής είναι

η καλλιέργεια της μουσικότητας και των μουσικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών μέσα από την ακρόαση, την εκτέλεση και τη δημιουργία μουσικής.

Η καλλιέργεια της μουσικότητας,

της έμφυτης ικανότητας του ανθρώπου για καλλιτεχνική και δημιουργική έκφραση αποβλέπει στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του/της μαθητή/-τριας και παράλληλα στη δημιουργία μιας διά βίου σχέσης του με την τέχνη της μουσικής.

Δείτε το ΦΕΚ B 5938 – 16.12.2021

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου | ΦΕΚ
Πρόγραμμα σπουδών ΤΠΕ και Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο | ΦΕΚ
Εγγραφο Κόπτση για τη μη συμμετοχή σχολικών μονάδων στην αξιολόγηση-Ζητούνται αποφάσεις ορισμού των Δ/ντών
Αξιολόγηση-Eπισημάνσεις ΙΕΠ για την Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης
Αύξηση προϋπολογισμού για την εκπαίδευση κατά 4,2%- Από 5.605.100.000 σε 5.841.100.000 ευρώ, ανακοίνωσε η Ν. Κεραμέως
Εκτακτη επιχορήγηση στα ΑΕΙ: 20 εκατομμύρια ευρώ και 400 νέες θέσεις καθηγητών
 Συνδικαλιστικές οργανώσεις-Μητρώο ΓΕΜΗΣΟΕ: Προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης ως αντισυνταγματική

Πριν φύγετε

ΦΕΚ: Επιλογές Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας-Η διαδικασία-Εντος 15 ημερών η Προκήρυξη
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply