Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγράμματα Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Εναρξη υλοποίησης μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγράμματα Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Εναρξη υλοποίησης μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024 -Είναι διάρκειας 36 ωρών και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου.

Προγράμματα Β1 επιπέδου ΤΠΕ

Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., τα οποία είναι διάρκειας 36 ωρών και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου, προβλέπεται να είναι μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση στην οποία υπάρχει πληροφόρηση για τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τα Κ.Σ.Ε. για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. κατά την 6η περίοδο επιμόρφωσης.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

Αποτελέσματα κλήρωσης – Υποβολή προγραμμάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. από τα Κ.Σ.Ε.

Γίνεται γνωστό ότι τα Κ.Σ.Ε., που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. κατά την 6η περίοδο επιμόρφωσης με προβλεπόμενη έναρξη στις αρχές του Απριλίου 2024 στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης Π950/12.12.2023, μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους.

Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν επιμορφωτικά προγράμματα, από σήμερα και

μέχρι και την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

να καταχωρίσουν τα προγράμματα αυτά στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της επιμόρφωσης και συγκεκριμένα, ΕΔΩ.

Υπενθυμίζεται ότι, τα προγράμματα στην παρούσα επιμορφωτική περίοδο υλοποιούνται με βάση το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης σε δύο παραλλαγές – κατηγορίες:

Κατηγορία IIa: Προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που περιλαμβάνουν συνδυασμό i) δια ζώσης επιμορφωτικών συνεδριών, ii) σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης), καθώς και iii) ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Κατηγορία IIb: Προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης, που περιλαμβάνουν συνδυασμό i) σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης) και ii) ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των προγραμμάτων, τη δομή και τον τρόπο διεξαγωγής τους, καθώς και οδηγίες για την καταχώρισή τους στο MIS, τους ισχύοντες κανόνες κατάρτισης και περιορισμούς που αφορούν στην επιλογή των συντελεστών και των επιμορφωτών προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα και να διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που διατίθεται μέσω της Πύλης Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης (https://e-pimorfosi.cti.gr).

Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., τα οποία είναι διάρκειας 36 ωρών και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου, προβλέπεται να είναι μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024.

Για την κατάρτιση ενός προγράμματος, κάθε Κ.Σ.Ε. θα πρέπει να επικοινωνήσει και να συμφωνήσει τη διαθεσιμότητα και τη συνεργασία επιμορφωτή/ών, από το «Μητρώο Πιστοποιημένων Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.» και κατόπιν να καταχωρίσει το πρόγραμμα στο MIS. Οι επιμορφωτές στη συνέχεια, μέσω του MIS, θα πρέπει να καταθέτουν τη σύμφωνη γνώμη τους (επιλογή «Διαχείριση Επιμόρφωσης» -> «Αποδοχή συνεργασίας») για την ανάληψη των διδακτικών ωρών που έχουν δηλωθεί. Στοιχεία επικοινωνίας των επιμορφωτών που δραστηριοποιούνται τοπικά σε κάθε περιοχή ή από απόσταση πανελλαδικά, διατίθενται μέσω του MIS (επιλογή: «Διαχείριση πόρων Κ.Σ.Ε. -> Επιμορφωτές -> Διαχείριση επιμορφωτών ή Λίστα Επιμορφωτών ανά Νομό»). Αντίστοιχα, θα δηλώσει τους συντελεστές υποστήριξης κάθε προγράμματος (Συντονιστή και Τεχνικό Υπεύθυνο – Βοηθό επιμορφωτή, τακτικούς και αναπληρωματικούς συντελεστές), σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία (πρακτικό συνεδρίασης συλλόγου εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας, καταχώριση στοιχείων στο MIS κλπ.). Οι τακτικοί συντελεστές υποστήριξης προγραμμάτων θα πρέπει επίσης να καταθέτουν τη σύμφωνη γνώμη τους για την ανάληψη του ρόλου που έχουν δηλωθεί (επιλογή «Διαχείριση Επιμόρφωσης» -> «Αποδοχή συνεργασίας»).

Για τυχόν ερωτήματα σχετικά με την κατάρτιση και υποβολή προγραμμάτων μπορείτε να απευθύνεστε στην Υπηρεσία Help Desk, χρησιμοποιώντας το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (https://e-pimorfosi.cti.gr -> επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») στην παρούσα Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Β’ κύκλος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

Δείτε επίσης

Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού σε αναπληρωτές λόγω έξαρσης γρίπης και κορονοϊού ζητούν 4 Σύλλογοι εκπ/κών 

Η Εγκύκλιος για απουσίες μαθητών λόγω κορονοϊού-Εγγραφο για μέτρα προστασίας από λοιμώξεις 

Κινητοποίηση για τα ειδικά σχολεία Θεσσαλονίκης που απειλούνται με κλείσιμο-Του ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση