“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγράμματα Σπουδών 5 ειδικοτήτων για το «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας» | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγράμματα Σπουδών 5 ειδικοτήτων για το «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας»: «Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος», «Τεχνικός ζυθοποιίας», «Αργυροχρυσοχοΐας», «Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού (logistics)», «Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου».

Προγράμματα Σπουδών 5 ειδικοτήτων

Δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ B 3643 – 01.10.2019 πέντε (5) Προγράμματα Σπουδών ειδικοτήτων για το «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας»:

  • «Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος»,
  • «Τεχνικός ζυθοποιίας»,
  • «Αργυροχρυσοχοΐας»,
  • «Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού (logistics)»,
  • «Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου».

Αναλυτικά

Σχεδίαση και Παραγωγή Ενδύματος

Το Πρόγραμμα Σπουδών του εργαστηριακού μαθήματος για το Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας της ειδικότητας «ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ» αποσκοπεί στην αναβάθμιση των γνώσεων, επαγγελματικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. μέσα από την ομαλή ένταξη των μαθητευομένων στο επαγγελματικό περιβάλλον μιας επιχείρησης/οργανισμού Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος.

Η μετάβαση των μαθητευομένων από τη σχολική μονάδα στο χώρο εργασίας και σε ρεαλιστικές επαγγελματικές συνθήκες αναμένεται να τους δώσει τα κατάλληλα εφόδια εργασιακής εμπειρίας, ώστε στη συνέχεια να αναζητήσουν τη βέλτιστη επαγγελματική διαδρομή στον ευρύτερο χώρο της Μόδας και του Ενδύματος.-

Τεχνικός ζυθοποιίας

Το Πρόγραμμα Σπουδών στοχεύει στα ακόλουθα:

  • εξασφάλιση μιας στέρεας βάσης εξειδίκευσης, η οποία δεν θα δεσμεύει τον/την μαθητευόμενο/-η προς μια δεδομένη επαγγελματική κατεύθυνση αλλά θα δίνει έμφαση σε κοινά μαθησιακά πεδία που είναι σημαντικά ανεξαρτήτως θέσης μαθητείας και επιχείρησης
  • διαμόρφωση κουλτούρας επαγγελματισμού (δεοντολογία επαγγέλματος,
  • ασφάλεια και υγεία στην εργασία) και πελατοκεντρικού προσανατολισμού (μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση παραπόνων),
  • καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας, οι οποίες είναι κρίσιμες και μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο εντός όσο και εκτός επιχείρησης (παρακίνηση, επικοινωνία)
  • ενθάρρυνση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας με αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και δεξιοτήτων για επαγγελματικούς σκοπούς (επιχειρηματικότητα, επικοινωνία και προβολή μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media))
  • ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ανάδειξης της σημασίας της αειφόρου ανάπτυξης
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων (problem solving) σε διαφορετικές συνθήκες επαγγελματικού περιβάλλοντος και περιστάσεις και
  • ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης (computational thinking).

Η συνέχεια στο ΦΕΚ B 3643 – 01.10.2019  

________________________

Δείτε επίσης

Μεταλυκειακό Ετος-Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ: Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τα νέα τμήματα

Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ: Τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για το σχολικό έτος 2019-20

Ιδρυση ΔΥΕΠ – Ορισμός 138 Σχολικών Μονάδων | ΦΕΚ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση