Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγράμματα σπουδών-Επιμόρφωση: Επόπτες και Επιμορφωτές | Ονόματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγράμματα σπουδών-Επιμόρφωση: Επόπτες και Επιμορφωτές – Ορίστηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Τα ονόματα.

Προγράμματα σπουδών-Επιμόρφωση

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στα πλαίσια υλοποίησης του Προγράμματος “Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” ενέκρινε την ανάθεση έργου και την υπογραφή σύμβασης

α. Εποπτών για την υποστήριξη της Πράξης “Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” με MIS 5035542 και

β. Εποπτών και Επιμορφωτών για την υποστήριξη της Πράξης “Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το Εκπαιδευτικό Υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” με MIS 5035543.

Δείτε τα 28 Υπομητρώα και τα ονόματα των Εποπτών και Επιμορφωτών

1. Υπομητρώο 1 (ΥΜ1): Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) – Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή (Λύκειο) – Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο) – Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή (Δημοτικό)

2. Υπομητρώο 2 (ΥΜ2): Οικιακή Οικονομία (Γυμνάσιο)

3. Υπομητρώο 3 (ΥΜ3): Αρχές Οικονομικής Επιστήμης/Οικονομία (Λύκειο)

4. Υπομητρώο 4 (ΥΜ4): Φυσική Αγωγή (Λύκειο) – Φυσική Αγωγή (Γυμνάσιο) – Φυσική Αγωγή (Δημοτικό)

5. Υπομητρώο 5 (ΥΜ5): Θρησκευτικά (Λύκειο) – Θρησκευτικά (Γυμνάσιο) – Θρησκευτικά (Δημοτικό)

6. Υπομητρώο 6 (ΥΜ6): Ιστορία (Λύκειο) – Ιστορία (Γυμνάσιο) – Ιστορία (Δημοτικό)

7. Υπομητρώο 7 (ΥΜ7): Πληροφορική (Λύκειο) – Πληροφορική (Γυμνάσιο) – Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) (Δημοτικό)

8. Υπομητρώο 8 (ΥΜ8): Μαθηματικά (Λύκειο) – Μαθηματικά (Γυμνάσιο) – Μαθηματικά (Δημοτικό)

9. Υπομητρώο 9 (ΥΜ9): Χημεία (Λύκειο) – Χημεία (Γυμνάσιο)

10. Υπομητρώο 10 (ΥΜ10): Βιολογία (Λύκειο) – Βιολογία (Γυμνάσιο)

11. Υπομητρώο 11 (ΥΜ11): Μελέτη Περιβάλλοντος (Δημοτικό)

12. Υπομητρώο 12 (ΥΜ12): Φυσικά (Δημοτικό) – Φυσική (Γυμνάσιο) – Φυσική (Λύκειο)

13. Υπομητρώο 13 (ΥΜ13): Τεχνολογία (Γυμνάσιο)

14. Υπομητρώο 14 (ΥΜ14): Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Λύκειο) – Γεωλογία-Γεωγραφία (Γυμνάσιο) – Γεωγραφία (Δημοτικό) – Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Δημοτικό)

15. Υπομητρώο 15 (ΥΜ15): Νεοελληνική Γλώσσα (Λύκειο) – Νεοελληνική Γλώσσα (Γυμνάσιο) – Νεοελληνική Γλώσσα (Δημοτικό)

16. Υπομητρώο 16 (ΥΜ16): Λογοτεχνία (Λύκειο)-Λογοτεχνία (Γυμνάσιο)

17. Υπομητρώο 17 (ΥΜ17): Αρχαία Ελληνικά (Λύκειο) – Αρχαία Ελληνικά (Γυμνάσιο)

18. Υπομητρώο 18 (ΥΜ18): Λατινικά (Λύκειο)

19. Υπομητρώο 19 (ΥΜ19): Φιλοσοφία (Λύκειο)

20. Υπομητρώο 20 (ΥΜ20): Ξένες Γλώσσες-Αγγλικά (Λύκειο)

21. Υπομητρώο 21 (ΥΜ21): Ξένες Γλώσσες-Γαλλικά (Λύκειο)

22. Υπομητρώο 22 (ΥΜ22): Ξένες Γλώσσες-Γερμανικά (Λύκειο)

23. Υπομητρώο 23 (ΥΜ23): Ξένες Γλώσσες-Ιταλικά (Γυμνάσιο)

24. Υπομητρώο 24 (ΥΜ24): Προσχολική

25. Υπομητρώο 25 (ΥΜ25): Εικαστικά/Αισθητική Αγωγή (Δημοτικό) – Καλλιτεχνικά/Πολιτισμός και Δραστηριότητες (Γυμνάσιο) – Καλλιτεχνική Παιδεία/Εικαστικά (Λύκειο)

26. Υπομητρώο 26 (ΥΜ26): Μουσική (Δημοτικό) – Μουσική (Γυμνάσιο) – Καλλιτεχνική Παιδεία/Μουσική (Λύκειο)

27. Υπομητρώο 27 (ΥΜ27): Θεατρική Αγωγή (Δημοτικό) – Καλλιτεχνική Παιδεία/Στοιχεία Θεατρολογίας (Λύκειο)

28. Υπομητρώο 28 (ΥΜ28): Σχέδιο (Ελεύθερο, Γραμμικό) (Λύκειο)

Τα ονόματα των Εποπτών και Επιμορφωτών του Προγράμματος ΙΕΠ

________________________

Υπενθυμίζουμε πως

στο Μητρώο Εποπτών-Αξιολογητών-Εκπονητών Προγραμμάτων Σπουδών, Επιμορφωτικού Υλικού, Επιμορφωτών του ΙΕΠ, οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν αίτηση από Δευτέρα 19.10.2020 και ώρα 11:00 έως και Δευτέρα 02.11.2020 και ώρα 15:00 – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Tέλη Οκτωβρίου οι αιτήσεις
Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για τον αυτισμό μέσω της πλατφόρμας TRAIN-ASD
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply