“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγράμματα σπουδών Γ Λυκείου: Φυσική – Γλώσσα – Χημεία – Πληροφορική | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Προγράμματα σπουδών Γ Λυκείου: Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ τα μαθήματα Φυσικής – Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας –  Χημείας – Πληροφορικής.

Προγράμματα σπουδών Γ Λυκείου

Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ τα Προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου:
  • Φυσικής
  • Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
  • Χημείας
  • Πληροφορικής

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Φυσικής της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου.

Το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Φυσικής της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου ορίζεται ως εξής:

Δείτε το ΦΕΚ B 4910 – 31.12.2019  

__________________

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

Το παρόν Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» αφορά στη γλωσσική και λογοτεχνική εκπαίδευση των μαθητών και των μαθητριών της Γ΄ Λυκείου.

Το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» αποβλέπει στην ενίσχυση της γλωσσικής ετοιμότητας των μαθητών και μαθητριών, ώστε να ανταποκρίνονται σε κάθε γεγονός γραμματισμού, είτε αυτό συμβαίνει στον δημόσιο είτε στον σχολικό ή ιδιωτικό χώρο, τόσο στο επίπεδο κατανόησης όσο και στο επίπεδο παραγωγής λόγου.

Δείτε το ΦΕΚ B 4911 – 31.12.2019

__________________

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Χημείας της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

Το Πρόγραμμα Σπουδών της Χημείας στη Γ΄ τάξη του Γενικού Λυκείου έχει ως σκοπό να παρέχει στους μαθητές και τις μαθήτριες όλες εκείνες τις απαραίτητες γνώσεις, διαδικασίες και δεξιότητες που θα συμβάλλουν στην ολοκλήρωση του επιστημονικού εγγραμματισμού τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ταυτόχρονα να αποτελέσει μια ικανοποιητική γνωστική βάση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Δείτε το ΦΕΚ B 4912 – 31.12.2019

__________________

Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Πληροφορικής της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αναπτύξουν ικανότητες αναλυτικής και συνθετικής σκέψης, ώστε να επιλύουν προβλήματα, να σχεδιάζουν αλγορίθμους και να δημιουργούν προγράμματα μέσω εφαρμοσμένων προσεγγίσεων μεθοδολογικού χαρακτήρα.

Οι μαθητές/μαθήτριες, συνδυάζοντας υπάρχουσες βιωματικές και μαθησιακές εμπειρίες, οικοδομούν τη θεμελίωση νέων γνώσεων με χρήση εννοιών, μεθόδων και εργαλείων της Επιστήμης της Πληροφορικής και αποκτούν το κατάλληλο επιστημονικό υπόβαθρο για την αξιοποίησή τους και σε άλλες επιστήμες.

Δείτε το ΦΕΚ B 4913 – 31.12.2019

__________________

Προγράμματα σπουδών Αρχαίων Ελληνικών, Μαθηματικών, Βιολογίας, Κοινωνιολογίας, Οικονομίας, Ιστορίας  – Δείτε εδώ

__________________

Δείτε σχετικά

Διευκρινήσεις ΙΕΠ για Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Γ Λυκείου

Δείτε επίσης

Κεραμέως για διορισμούς: Απαντάμε έμπρακτα στις ελλείψεις δασκάλων και καθηγητών
Νομοσχέδια Παιδείας: Τι σχεδιάζει η Υπουργός Νίκη Κεραμέως

Πριν φύγετε

Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων: Εκπτώσεις και προνόμια στην Ελλάδα και σε 35 χώρες
3 Ελληνικά και 3 Κυπριακά Πανεπιστήμια στα πιο «πράσινα» παγκοσμίως
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση