Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγραμματικές Ζαχαράκη: Τι είπε για Α/θμια – Β/θμια – Ειδική Αγωγή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγραμματικές Ζαχαράκη: Τι είπε για Α/θμια – Β/θμια – Ειδική Αγωγή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης των Προγραμματικών Δηλώσεων της Κυβέρνησης.

Προγραμματικές Ζαχαράκη: Τι είπε για Α/θμια – Β/θμια – Ειδική Αγωγή

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη, υπεύθυνη για την Α/θμια – Β/θμια και Ειδική Αγωγή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τις Προγραμματικές Δηλώσεις της Κυβέρνησης ανέπτυξε τους άξονες και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας.

Δείτε το video

Επιγραμματικά

4 Βασικοί άξονες

1. Η δημιουργία ενός σύγχρονου σχολείου – Μια δημιουργική κυψέλη γνώσης και καινοτομίας

  • Νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως το Λύκειο.
  • Προσαρμόζεται η διδακτέα ύλη, ώστε να είναι εφικτή η κάλυψή της μέσα στη σχολική χρονιά.
  • Εισάγονται νέες εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες, όπως η επιχειρηματικότητα, ο εθελοντισμός, οδηγική συμπεριφορά, κ.α.
  • Δημιουργικές και βιωματικές δράσεις.
  • Ψηφιακές δεξιότητες – αξιοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία. Ασφαλής περιήγηση στο διαδίκτυο.
  • Λήψη Πιστοποιητικού βασικών γνώσεων πληροφορικής μέχρι την Α Λυκείου.
  • Εισάγεται σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός στο Γυμνάσιο.
  • Δημιουργία Προτύπων και Πειραματικών σχολείων ανά Περιφερειακή ενότητα.
  • Ιδρύονται Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια
Ειδική Αγωγή

Προχωράμε τους 4.500  μόνιμους διορισμούς.

Πλήρης ανάπτυξη της Ενταξιακής Εκπαίδευσης

Ιδρύονται προστατευμένα εργαστήρια μαθητείας και κατάρτισης.

Η παροχή μιας ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης, με συνεχή αξιολόγηση του συστήματος, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και απόδοση βαθμών ελευθερίας σε αυτούς.

  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Διευθυντικών στελεχών στο ΕΚΔΔΑ.
  • Προγραμματίζονται προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών βάσει των πραγματικών αναγκών, των δημογραφικών εξελίξεων και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων, με αντικειμενικό σύστημα επιλογής.
  • Αξιολόγηση πρώτα της σχολικής μονάδας, συνδέεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την επιμόρφωση.
  • Ανατίθεται στην ΑΔΙΠΠΔΕ ο καθορισμός των κριτηρίων της αξιολόγησης και η αποτίμηση αυτής.
  • Αντικειμενικό σύστημα επιλογής στελεχών της Εκπαίδευσης βάσει κριτήριων.
  • Επιλογή ανώτατων στελεχών μέσω ΑΣΕΠ.
  • Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο και τις αρμοδιότητές τους.
  • Ελευθερία στον δάσκαλο. Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή.
  • Εθνικό απολυτήριο με Τράπεζα Θεμάτων.

Η ενίσχυση του κοινωνικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος

  • Ενίσχυση του Ολοήμερου σχολείου.
  • Κρατικό πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας μέσα στο σχολείο.
  • Ενίσχυση σχολείων Ομογένειας.
  • Συνεχίζεται το πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων.
  • Στηρίζεται η Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση.

Η διασφάλιση για τους μαθητές ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.

  • Ορίζεται υπεύθυνος κτηρίου εκπαιδευτικός για να μπορεί να ελέγχει τα ζητήματα σχολικών εγκαταστάσεων.
  • Ορίζεται Δάσκαλος εμπιστοσύνης για να ασχολούνται με τα παιδιά για τα ζητήματα που τους απασχολούν, σχολικός εκφοβισμός κ.α.

Δείτε ακόμη:

Προγραμματικές Κεραμέως: Τι είπε για Ειδική Αγωγή, Υποστηρικτικές Δομές, Α/θμια και Β/θμια, Επαγγ/τική εκπ/ση, Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια

Προγραμματικές Πρωθυπουργού: Διορισμοί στην Ειδική, στο Περιστέρι το 1ο Πρότυπο, κατάργηση Ασύλου, σύνδεση Παιδείας με Οικονομία

Φίλης για διορισμούς και Κυβέρνηση: Το κάνετε με το ζόρι – 20 σημεία κριτικής για την Παιδεία | video

ΕΣΑμεΑ προς Πρωθυπουργό και κόμματα: Επιστολή με το Εθνικό Πρόγραμμα για τα δικαιώματα ΑμεΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση