Προγραμματικές Ζαχαράκη: Τι είπε για Α/θμια – Β/θμια – Ειδική Αγωγή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης των Προγραμματικών Δηλώσεων της Κυβέρνησης.
Προγραμματικές Ζαχαράκη: Τι είπε για Α/θμια – Β/θμια – Ειδική Αγωγή
Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη, υπεύθυνη για την Α/θμια – Β/θμια και Ειδική Αγωγή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τις Προγραμματικές Δηλώσεις της Κυβέρνησης ανέπτυξε τους άξονες και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας.
Δείτε το video
Επιγραμματικά
4 Βασικοί άξονες
1. Η δημιουργία ενός σύγχρονου σχολείου – Μια δημιουργική κυψέλη γνώσης και καινοτομίας
- Νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως το Λύκειο.
- Προσαρμόζεται η διδακτέα ύλη, ώστε να είναι εφικτή η κάλυψή της μέσα στη σχολική χρονιά.
- Εισάγονται νέες εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες, όπως η επιχειρηματικότητα, ο εθελοντισμός, οδηγική συμπεριφορά, κ.α.
- Δημιουργικές και βιωματικές δράσεις.
- Ψηφιακές δεξιότητες – αξιοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία. Ασφαλής περιήγηση στο διαδίκτυο.
- Λήψη Πιστοποιητικού βασικών γνώσεων πληροφορικής μέχρι την Α Λυκείου.
- Εισάγεται σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός στο Γυμνάσιο.
- Δημιουργία Προτύπων και Πειραματικών σχολείων ανά Περιφερειακή ενότητα.
- Ιδρύονται Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια
Ειδική Αγωγή
Προχωράμε τους 4.500 μόνιμους διορισμούς.
Πλήρης ανάπτυξη της Ενταξιακής Εκπαίδευσης
Ιδρύονται προστατευμένα εργαστήρια μαθητείας και κατάρτισης.
Η παροχή μιας ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης, με συνεχή αξιολόγηση του συστήματος, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και απόδοση βαθμών ελευθερίας σε αυτούς.
- Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Διευθυντικών στελεχών στο ΕΚΔΔΑ.
- Προγραμματίζονται προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών βάσει των πραγματικών αναγκών, των δημογραφικών εξελίξεων και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων, με αντικειμενικό σύστημα επιλογής.
- Αξιολόγηση πρώτα της σχολικής μονάδας, συνδέεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την επιμόρφωση.
- Ανατίθεται στην ΑΔΙΠΠΔΕ ο καθορισμός των κριτηρίων της αξιολόγησης και η αποτίμηση αυτής.
- Αντικειμενικό σύστημα επιλογής στελεχών της Εκπαίδευσης βάσει κριτήριων.
- Επιλογή ανώτατων στελεχών μέσω ΑΣΕΠ.
- Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο και τις αρμοδιότητές τους.
- Ελευθερία στον δάσκαλο. Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή.
- Εθνικό απολυτήριο με Τράπεζα Θεμάτων.
Η ενίσχυση του κοινωνικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος
- Ενίσχυση του Ολοήμερου σχολείου.
- Κρατικό πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας μέσα στο σχολείο.
- Ενίσχυση σχολείων Ομογένειας.
- Συνεχίζεται το πρόγραμμα εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων.
- Στηρίζεται η Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση.
Η διασφάλιση για τους μαθητές ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.
- Ορίζεται υπεύθυνος κτηρίου εκπαιδευτικός για να μπορεί να ελέγχει τα ζητήματα σχολικών εγκαταστάσεων.
- Ορίζεται Δάσκαλος εμπιστοσύνης για να ασχολούνται με τα παιδιά για τα ζητήματα που τους απασχολούν, σχολικός εκφοβισμός κ.α.
Δείτε ακόμη:
Προγραμματικές Κεραμέως: Τι είπε για Ειδική Αγωγή, Υποστηρικτικές Δομές, Α/θμια και Β/θμια, Επαγγ/τική εκπ/ση, Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Προγραμματικές Πρωθυπουργού: Διορισμοί στην Ειδική, στο Περιστέρι το 1ο Πρότυπο, κατάργηση Ασύλου, σύνδεση Παιδείας με Οικονομία
Φίλης για διορισμούς και Κυβέρνηση: Το κάνετε με το ζόρι – 20 σημεία κριτικής για την Παιδεία | video
ΕΣΑμεΑ προς Πρωθυπουργό και κόμματα: Επιστολή με το Εθνικό Πρόγραμμα για τα δικαιώματα ΑμεΑ
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/programmatikes-zaxarakh-ti-eipe-gia-athmia-bthmia-eidikh-agwgh/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.