Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προγραμματισμός έργου Ειδικών Νηπιαγωγείων και Ειδ. Δημοτικών για το σχ. έτος 2024-25 – Ολοήμερο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προγραμματισμός έργου Ειδικών Νηπιαγωγείων και Ειδικών Δημοτικών για το σχολικό έτος 2024-2025 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος.

Προγραμματισμός έργου Ειδικών Νηπιαγωγείων και Ειδικών Δημοτικών

Εγκύκλιο με θέμα “Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος” εξέδωσε το ΥΠΑΙΘΑ.

Συγκεκριμένα η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με την εν λόγω Εγκύκλιο θέτει υπόψη των Στελεχών Εκπαίδευσης και των Συλλόγων Διδασκόντων/ουσών, θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, προκειμένου τα Ειδικά Νηπιαγωγεία και τα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία της χώρας να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2024-2025.

Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024

Την ημέρα λήξης των μαθημάτων, 14 Ιουνίου 2024 ημέρα Παρασκευή, χορηγούνται τα Πιστοποιητικά Φοίτησης, οι Τίτλοι Προόδου και αντίγραφα Τίτλων Σπουδών, όπως προβλέπεται στην παρ. 5 του άρθρου 2 και στο άρθρο 20 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄ 109). Επίσης, την ίδια ημέρα αποστέλλονται τα Πιστοποιητικά Φοίτησης των μαθητών/τριών των Ειδικών Νηπιαγωγείων και οι Τίτλοι Σπουδών των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης των Ειδικών Δημοτικών για την εγγραφή τους στα Δημοτικά, Ειδικά Δημοτικά, Γυμνάσια, Γυμνάσια Ε.Α.Ε., Γυμνάσια ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ., αντιστοίχως.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο ΕΔΩ

_____________________________

Δείτε τα περιεχόμενα της Εγκυκλίου 

Α. Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου

1. Εγγραφή μαθητών/τριών

2. Ωρολόγιο Πρόγραμμα – Πρόγραμμα Σπουδών – Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης

3. Κατανομή μαθητών – Δημιουργία Τμημάτων – Αναθέσεις μαθημάτων

4. Ωράριο Εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

5. Συμπλήρωση Διδακτικού Ωραρίου Εκπαιδευτικών

6. Απουσία Εκπαιδευτικού

7. Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων – Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων

8. Ενδοσχολικός Συντονιστής

9. Παιδαγωγικός σύμβουλος – Μέντορας στη σχολική μονάδα

10. Διδακτικά Βιβλία – Υποστηρικτικό Υλικό – Εκπαιδευτικό Υλικό και Ψηφιακή Προσβασιμότητα [2]

11. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί θεσμοί

12. Προγράμματα Συνεκπαίδευσης

13. Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Εκδρομές

14. Επιμορφωτικές δράσεις

15. Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

16. Άδειες εισόδου στα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Ειδικά Δημοτικά Σχολεία

17. Μεταφορά μαθητών

18. Θέματα ασφάλειας, υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου

19. Σχολικές Βιβλιοθήκες

20. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool

21. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος

22. Δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδας

Β. Προγραμματισμός λειτουργίας Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος

1. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων

2. Ορισμός Υπευθύνου Ολοημέρου

3. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος

4. Σίτιση – Χαλάρωση, Διατροφική Αγωγή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα

5. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων

Γ. Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024

Δ. Έκδοση Τίτλων Σπουδών και Τίτλων Προόδου

Ε. Συλλογικός Προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο

Δείτε επίσης

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών 2024-25 – Λήξη μαθημάτων σχολ. έτους 2023-24 | Εγκύκλιος 

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγείων 2024-25-Λήξη μαθημάτων σχολ. έτους 2023-24 | Εγκύκλιος

Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2024: Από εκπ/κό-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτή – Ημερομηνίες και χρονοδιαγράμματα 

Κατασκηνώσεις Υπουργείου Παιδείας στο Ζούμπερι: Πρόσκληση για αιτήσεις από την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση