Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προκήρυξη 3ΕΑ/2019-Κλήρωση ισοβαθμούντων μετά την αναμόρφωση των πινάκων κατόπιν δεκτών αιτήσεων θεραπείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προκήρυξη 3ΕΑ/2019-Κλήρωση ισοβαθμούντων μετά την αναμόρφωση των πινάκων κατόπιν δεκτών αιτήσεων θεραπείας-Το ΑΣΕΠ θα προβεί στη διαδικασία δημόσιας κλήρωσης στις 20-5-2021.

Προκήρυξη 3ΕΑ/2019-Κλήρωση ισοβαθμούντων

Δείτε ακολούθως τη σχετική ανακοίνωση του ΑΣΕΠ και τους Πίνακες ισοβαθμούντων της προκήρυξης 3ΕΑ/2019 μετά την αναμόρφωση των πινάκων κατόπιν δεκτών αιτήσεων θεραπείας.

Η Ανακοίνωση

Αθήνα, 18 Μαΐου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΣΕΠ
ΚΛΗΡΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΟΥΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Γνωστοποιείται ότι το ΑΣΕΠ θα προβεί στη διαδικασία δημόσιας κλήρωσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του ν.4765/2021 (ΦΕΚ 6Α) και στο άρθρο 61 του Ν.4589/2019 (ΦΕΚ 13/τ.Α’/29-1-2019), στους ισοβαθμήσαντες υποψηφίους των κλάδων ΠΕ70_71 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΑΕ (για τις σειρές κατάταξης 5484-5485 του κύριου αξιολογικού πίνακα κατάταξης) και ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ (για τις σειρές κατάταξης 2984-2985 του επικουρικού αξιολογικού πίνακα κατάταξης), που προέκυψαν έπειτα από την αναμόρφωση των πινάκων κατόπιν δεκτών αιτήσεων θεραπείας, στο πλαίσιο της Προκήρυξης ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 12/24-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ).

Η δημόσια κλήρωση για τους ισοβαθμήσαντες των ανωτέρω κλάδων θα διενεργηθεί στις 20-5-2021, ημέρα Πέμπτη, και ώρα 12.00 μ.μ. στην αίθουσα της Ολομέλειας του ΑΣΕΠ. Λόγω των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό, οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μπορούν να παρακολουθήσουν την κλήρωση σε απευθείας μετάδοση από την πλατφόρμα epresence.

Πίνακες Ισοβαθμούντων 3ΕΑ/2019

Δείτε σχετικά

Νέοι πίνακες προκήρυξης 3ΕΑ/2019: Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε νέους αναμορφωμένους
Νέοι Πίνακες ΑΣΕΠ ΠΕ21-ΠΕ23-ΠΕ29: Αναμορφωμένοι Πίνακες Προκήρυξης 2ΕΑ/2019
ΑΣΕΠ: Νέος Αναμορφωμένος Πίνακας ΕΒΠ-Προκήρυξης 1ΕΑ/2019

Δείτε επίσης

Ανοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών: Αναφορά στη Βουλή επιστολή εκπαιδευτικών
Ανοιγμα πινάκων ΑΣΕΠ για απόφοιτους ειδικής αγωγής: Στη Βουλή επιστολή με κατάθεση Αναφοράς της Χ. Κεφαλίδου
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2021: Ανάλυση με συγκεντρωτικούς πίνακες ανά ειδικότητα και περιοχή
Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ΚΕΣΥ-ΣΜΕΑΕ 2021: Επικαιροποιημένα στοιχεία-Ενημέρωση Γ. Μπουλμέτη-Β. Βούγια
Μετατάξεις-οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας-Μόνιμοι διορισμοί: Ενημερωτικό Νεκτάριου Κορδή
ΠΑΣΑΔ: 10500 μόνιμοι διορισμοί το 2021 δεν είναι υπερβολή και πολυτέλεια-9945 κενά Α/θμια-5760 Β/θμια
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση