Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσεισμικοί έλεγχοι σχολικών κτιρίων: Τι απάντησαν οι αρμόδιοι σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσεισμικοί έλεγχοι σχολικών κτιρίων: Τι απάντησαν οι αρμόδιοι σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση της Βουλευτού κας Σ. Ασημακοπούλου της Ελληνικής Λύσης.

“Αρμόδια είναι η εταιρία Κτιριακές Υποδομές ΑΕ, με βάση το υφιστάμενο νομικό και θεσμικό πλαίσιο για τον  προσεισμικό έλεγχο στα δημόσια κτίρια της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας”, δηλώνει σε απάντησή της, η ίδια η εταιρία, προς την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, στα πλαίσια Κοινοβουλευτικού Ελέγχου δια Ερωτήσεως της Βουλευτού με θέμα “Απαραίτητος ο προσεισμικός έλεγχος όλων των σχολικών κτηρίων της χώρας”.

Δείτε την Ερώτηση Απαραίτητος ο προσεισμικός έλεγχος όλων των σχολικών κτηρίων της χώρας

Σύμφωνα με την απάντηση της εταιρίας

έχουν διεξαχθεί έως τώρα 8.000 πρωτοβάθμιοι αντισεισμικοί έλεγχοι σε στατικά ανεξάρτητες εκπαιδευτικές και άλλες μονάδες.

Πλην όμως η εταιρία επισημαίνει ότι:

Α. Η εταιρία δεν ενεργοποιείται αυτοβούλως για τη διεξαγωγή προσεισμικών ελέγχων, παρά μόνον κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.

Β. Ο προσεισμικός έλεγχος απαιτεί κεντρικό σχεδιασμό και συντονισμό με συμμετοχή όλων των συναρμόδιων Υπουργείων και εμπλεκόμενων φορέων.

Γ. Το πλήθος των σχολικών μονάδων ανέρχεται σε άνω των 16.000 κτιριακών εγκαταστάσεων σε όλη την επικράτεια, γεγονός που καθιστά περιορισμένη αν όχι απαγορευτική την όποια διεξαγωγή προγραμμάτων αντισεισμικού ελέγχου από την εταιρία.

Από πλευράς ΥΠΑΙΘ η απάντηση στην ερώτηση της Βουλευτού ήταν ότι:

“Η μέριμνα για έργα συντήρησης, βελτίωσης, επισκευής υφιστάμενων διδακτηρίων και για την απόκτηση γης, προγραμματισμό, μελέτη και ανέγερση νέων υποδομών σχολικής στέγης, εμπίπτει στον τομέα ευθύνης των Δήμων”……

“Ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με τη σχολική στέγη, είναι επιτελικός, με τον καθορισμό των προδιαγραφών των χώρων ως προς το είδος, τον αριθμό και το μέγεθος αυτών που αποτυπώνονται στο εκάστοτε κτηριολογικό πρόγραμμα και ως εκ τούτου δεν συμμετέχει σε ενδεχόμενο αντισεισμικό έλεγχο σχολικών μονάδων”.

Δείτε την Απάντηση της εταιρίας Κτιριακές Υποδομές Ανώνυμης Εταιρείας
Δείτε την Απάντηση του ΥΠΑΙΘ για τον αντισεισμικό έλεγχο των σχολείων

Δείτε σχετικά

Ενωση Διευθυντών σχολικών μονάδων Α/θμιας: Να ληφθούν μέτρα για την αντισεισμική θωράκιση των σχολείων
Αντισεισμικός έλεγχος σχολείων: Αμεση διενέργεια ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή του ΚΙΝΑΛ

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
 Πίνακες κατάταξης 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 υποψήφιων εκπαιδευτικών | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση