Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσέλευση στα σχολεία-εκπαιδευτικοί: Τι θα ισχύσει έως 13 Σεπτεμβρίου 2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Προσέλευση στα σχολεία-εκπαιδευτικοί: Τι θα ισχύσει έως 13 Σεπτεμβρίου 2021-Ανακοίνωση με διευκρινίσεις από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Προσέλευση στα σχολεία-εκπαιδευτικοί
Ανακοίνωση με διευκρινίσεις κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με το πως θα παρουσιασθούν στα σχολεία αύριο Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου 2021 οι εκπαιδευτικοί, σχετικά με τη διενέργεια τεστ κορονοϊού.
Σύμφωνα με τις διευκρινίσεις, από 13 Σεπτεμβρίου
οι εκπαιδευτικοί θα οφείλουν να προσέρχονται στην εργασία τους με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα με ευθύνη του εργαζομένου.
Εως τότε οι εκπαιδευτικοί

που δεν έχουν εμβολιαστεί και δεν έχουν νοσήσει το τελευταίο εξάμηνο να παραλαμβάνουν δύο αυτοδιαγνωστικά (σελφ) τεστ από τα φαρμακεία  από σήμερα, Τρίτη 31 Αυγούστου και ως την ερχόμενη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου.

Τα οποία θα διενεργήσουν ως εξής:
Ενα προ της ανάληψης υπηρεσίας στη σχολική τους μονάδα αύριο, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου, και ένα δεύτερο πριν προσέλθουν στα σχολεία την επόμενη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου.

____________________

Παρόλα αυτά υπενθυμίζουμε πως για τους αναπληρωτές, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ,
“η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας” ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Επίσης
στην Εγκύκλιο – αρ. πρωτ.: 105271/ΓΔ5/30.08.2021 – με νέες διευκρινίσεις αναφέρεται:
“Τέλος υπενθυμίζεται ότι:

Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes )” – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

_________________

Δείτε τη σημερινή ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζει ότι από 13 Σεπτεμβρίου, πρώτη ημέρα έναρξης του νέου διδακτικού έτους 2021-2022, οι εκπαιδευτικοί θα οφείλουν να προσέρχονται στην εργασία τους με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα με ευθύνη του εργαζομένου.
Μέχρι τότε,
θα μπορούν οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν εμβολιαστεί και δεν έχουν νοσήσει το τελευταίο εξάμηνο να παραλαμβάνουν δύο αυτοδιαγνωστικά (σελφ) τεστ από τα φαρμακεία (εργάσιμες ώρες, πλην διημερεύσεων και διανυκτερεύσεων), από σήμερα, Τρίτη 31 Αυγούστου και ως την ερχόμενη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου,
τα οποία θα διενεργήσουν ως εξής:
ένα προ της ανάληψης υπηρεσίας στη σχολική τους μονάδα αύριο, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου, και ένα δεύτερο πριν προσέλθουν στα σχολεία την επόμενη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου.
Η δήλωση του αποτελέσματος θα πραγματοποιείται με την ισχύουσα και κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά διαδικασία.

Δείτε επίσης

Τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών: Νέες διευκρινίσεις από το ΥΠΑΙΘ
Ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών: Με rapid ή PCR test οι ανεμβολίαστοι-Συμπληρωματικές οδηγίες προς προσλαμβανόμενους
Κεραμέως-κρούσμα στο σχολείο: Κατεύθυνση είναι να μην κλείνει το Τμήμα αλλά να γίνονται πολλά εργαστηριακά τεστ
Αναπληρωτές-προσλήψεις: 10 απλά βήματα για τη διαδικασία που ακολουθεί την πρόσληψη
Με ποια τεστ πρέπει να προσέλθουν οι εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ-ΕΒΠ την 1η Σεπτεμβρίου στα σχολεία τελικά;
 Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει για εκπαιδευτικούς-μαθητές-φοιτητές-ακαδημαϊκούς

Πριν φύγετε

Ενημέρωση για προσλήψεις Α Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ: Περισσότερες από πέρυσι-Διαδικασία δήλωσης κενών-Μη αποδοχή θέσης
Αναπληρωτές Α Φάσης: Τι θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα-4 βήματα
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply