Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021-22: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021-22: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη-Αιτήσεις από 13 έως 20.08.2021.

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021-22

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2021-2022

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών υποβάλλονται από την Παρασκευή 13.8.2021 έως και την Παρασκευή 20.08.2021,

μ έ σ ω  τ ο υ

Ο λ ο κ λ η ρ ω μ έ ν ο υ  Π λ η ρ ο φ ο ρ ι α κ ο ύ  Σ υ σ τ ή μ α τ ο ς  Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η ς  Π ρ ο σ ω π ι κ ο ύ  Π ρ ω τ ο β ά θ μ ι α ς  κ α ι  Δ ε υ τ ε ρ ο β ά θ μ ι α ς  Ε κ π α ί δ ε υ σ η ς  ( Ο . Π . Σ Υ . Δ . ) ( h t t p s : / / o p s y d . s c h . g r ).

Σε εφαρμογή των διατάξεων

της παρ.2 του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και βάσει της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υπουργικής Απόφασης με θέμα “Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)”.

Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021-22
Οδηγίες ΟΠΣΥΔ για αίτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22
Δείτε την Υ.Α. “Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)“.

______________

Η Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη αριθμ. 100322/Ε1/12-8-2021 (ΑΔΑ: 6Η1Ζ46ΜΤΛΗ-ΠΣΔ) πρόσκληση, καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς κλάδων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, ή/και ως ωρομισθίων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους στη γενική εκπαίδευση, στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, στα μουσικά σχολεία, στα καλλιτεχνικά σχολεία, στα σχολεία εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, στη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, στις δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στις σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης, κατά περίπτωση, για το σχολικό έτος 2021 -2022.

Στο πλαίσιο της ίδιας πρόσκλησης,

δύνανται, επίσης, να δηλώσουν ότι επιθυμούν να προσληφθούν στις ίδιες ως άνω δηλωθείσες περιοχές, αν παραστεί λειτουργική ανάγκη λόγω του κορωνοϊού COVID-19, ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης διάρκειας, προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες ανάγονται σε λόγους συναφείς με τον κορωνοϊό COVID-19.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης – δήλωσης

περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (https://opsyd.sch.gr/) ορίζεται από την Παρασκευή 13 έως και την Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021.

Δικαίωμα υποβολής σχετικής αίτησης έχουν οι εγγεγραμμένοι στους:

(α) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91 των Προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ (οι οποίοι δημοσιεύθηκαν στα ΦΕΚ Γ΄1588/2021, όπως τροποποιήθηκε με το Γ΄1752/2021, Γ΄ 1653/2021, όπως τροποποιήθηκε με το Γ 1755/2021, και Γ΄ 1694/2021),

(β) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ και τελικούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019 υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλάδων ΕΑΕ ΠΕ71 και ΠΕ61 και κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91, ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ των Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019, 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019 (οι οποίοι δημοσιεύτηκαν στα ΦΕΚ Γ΄ 937/2020, όπως τροποποιήθηκε με το Γ΄ 1170/2020 & Γ΄ 890/2021, Γ΄ 908/2020, όπως τροποποιήθηκε με το Γ΄ 1171/2020 και Γ΄ 522/2020).

Για τους κλάδους κατηγορίας ΤΕ και ΔΕ Γενικής εκπαίδευσης,

των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020, θα ακολουθήσει ξεχωριστή πρόσκληση μετά τη δημοσίευση των οικείων τελικών αξιολογικών πινάκων.

Δείτε επίσης

Πρόσκληση αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών για πρόσληψη
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Παράταση προθεσμίας ορκωμοσίας νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών και ανάληψης υπηρεσίας έως τη Δευτέρα 23.08.2021
Στήριξη μελών εκπαιδευτικής κοινότητας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές-Παράταση ορκωμοσίας νεοδιόριστων
Προσλήψεις αναπληρωτών-Παράλληλη: Στην Α Φάση θα “τρέξει” και η Παράλληλη Στήριξη-Τι γίνεται με τις προσλήψεις ΖΕΠ

Δείτε ακόμη

Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών
Αναπληρωτές-Σύμβαση εργασίας: Δυνατότητα ηλεκτρονικής εφαρμογής σύμφωνα με τον ν.4823/2021
Αναπληρωτές πυρόπληκτων περιοχών: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο ΥΠΑΙΘ για μέριμνα και ειδική πρόβλεψη
Οι περσινές ημερομηνίες πρόσκλησης για πρόσληψη και ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ

Πριν φύγετε

Ανακαθορισμός κενών θέσεων για διορισμό εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ μετά τις αιτήσεις θεραπείας και την μη κάλυψη θέσεων
Πτυχία ΤΕΙ: Δεν αποτελούν πτυχία ΑΕΙ αν αποκτήθηκαν προ του νόμου 2916/2001-Γνωμοδότηση ΝΣΚ
 Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί σε Χαλκίδα-Αιδηψό: Για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των πληγέντων από τις πυρκαγιές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση