Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2022-23: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2022-23: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη-Αιτήσεις από 16.08 έως 23.08.2022.

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2022-23

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2022-2023

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών υποβάλλονται από 

την Τρίτη 16.08 έως και την Τρίτη 23.08.2022, μ έ σ ω τ ο υ Ο λ ο κ λ η ρ ω μ έ ν ο υ Π λ η ρ ο φ ο ρ ι α κ ο ύ Σ υ σ τ ή μ α τ ο ς Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η ς Π ρ ο σ ω π ι κ ο ύ Π ρ ω τ ο β ά θ μ ι α ς κ α ι Δ ε υ τ ε ρ ο β ά θ μ ι α ς Ε κ π α ί δ ε υ σ η ς ( Ο . Π . Σ Υ . Δ . ) (h t t p s : / / o p s y d . s c h . g r)

Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2022-23
Οδηγίες ΟΠΣΥΔ για αίτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022/23 – ΕΔΩ
Δείτε την Υ.Α. “Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)“.
Η Πρόσκληση του ΥΠΑΙΘ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ.2 και 6 του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της με αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών,μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)»,

καλεί τους εγγεγραμμένους στους:

(α) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91 των Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 (οι οποίοι δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄1588/2021, και Γ΄ 1653/2021, 1694 Γ΄/2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν) καθώς και των κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02 των Προκηρύξεων 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 του ΑΣΕΠ (οι οποίοι δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄ 2679/2021, και Γ΄ 2680/2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν),

(β) προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ και προσωρινούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019 υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλάδων ΕΑΕ ΠΕ71 και ΠΕ61 και κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07,ΠΕ08, ΠΕ11, Σελίδα 2 από 24 ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91, ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ των Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, (οι οποίοι αναρτήθηκαν στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Ανεξάρτητης Αρχής του Α.Σ.Ε.Π.),

να δηλώσουν περιοχές προτίμησης για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/ και μειωμένου ωραρίου ή/ και ως ωρομισθίων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους,

  • στη γενική εκπαίδευση,
  • στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση,
  • στα μουσικά σχολεία,
  • στα καλλιτεχνικά σχολεία,
  • στα σχολεία εκκλησιαστικής εκπαίδευσης,
  • στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης (ΣΕΠ),
  • στη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων,
  • στις δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.),
  • στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και
  • στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης,

κατά περίπτωση, για το σχολικό έτος 2022 -2023.

Δείτε επίσης

Προσλήψεις 2022-23: Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης-ΠΔΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Ειδικών σχολείων-Περιοχών πρόσληψης 

Διαδικασία τοποθέτησης-ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ | ΦΕΚ 

Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών 

Αναπληρωτές-Σύμβαση εργασίας: Δυνατότητα ηλεκτρονικής εφαρμογής σύμφωνα με τον ν.4823/2021 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση όλων των αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιά ζητά ο ΠΑΣΑΔ από το Υπουργείο Παιδείας 

Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών ζητά το Υπουργείο Παιδείας, για προσλήψεις αναπληρωτών, έως 12.08

Πριν φύγετε

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση