Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση διαλόγου στα κόμματα από το ΥΠΑΙΘ για το ν/σ Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση διαλόγου στα κόμματα από το ΥΠΑΙΘ για το νομοσχέδιο Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών

Πρόσκληση διαλόγου στα κόμματα
Πρόσκληση σε διάλογο σχετικά με το επερχόμενο Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘ για την Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως προσκάλεσε τους Υπευθύνους Παιδείας των κοινοβουλευτικών ομάδων, προκειμένου να συναντηθούν και να συζητήσουν θέσεις και απόψεις που αφορούν στους άξονες του επερχόμενου νομοσχεδίου του Υπουργείου, ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη διαμόρφωσή του.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής.

Μαρούσι, 22 Ιουνίου 2021

Αξιότιμε κύριε/κυρία …,

Στο πλαίσιο του διαλόγου που σταθερά επιδιώκουμε με τους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών ομάδων και τους φορείς, σας προσκαλούμε […] σε ενημέρωση και συζήτηση σχετικά με το επερχόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών».

Το εν λόγω νομοθέτημα περιλαμβάνει τέσσερις άξονες:

Ι) Τη μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας, καθώς η ποιότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων είναι άμεσα συναρτώμενη με το βαθμό αποκέντρωσής τους, τομέα στον οποίο η χώρα μας υστερεί σημαντικά σε σχέση με άλλες χώρες.

ΙΙ) Την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος και για τη διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

ΙΙΙ) Τις δομές εκπαίδευσης, για την περαιτέρω συμβολή τους στην αποτελεσματική υποστήριξη του σχολείου. 

ΙV) Την εκκλησιαστική εκπαίδευση, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την οργάνωση της δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. 

Αναμένοντας τον εποικοδομητικό μας διάλογο.

Με εκτίμηση, 

Νίκη Κεραμέως

Δείτε επίσης

Στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”
Νομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Αυτονομία σχολείου-Αξιολόγηση-Νέες δομές-Επιλογή στελεχών
Πολυνομοσχέδιο Υπουργείο Παιδείας: Τι θα περιέχει-Ενημέρωση πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ στη ΔΟΕ
Πολυνομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Οι 3 πυλώνες-Πολλαπλό βιβλίο-Επιλογές στελεχών αμέσως μετά την ψήφιση
Αποσπάσεις σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Περιφερειακές Δ/νσεις, εκπ/κών Α/θμιας-Β/θμιας για το 2021-22
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply