Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση για θεματοδότες Ελληνικής PISA από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση για θεματοδότες Ελληνικής PISA από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) – Αιτήσεις στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από Παρασκευή, 21/10/2022 και ώρα 15:00 έως Τετάρτη, 02/11/2022 και μέχρι τις 15:00.

Πρόσκληση για θεματοδότες Ελληνικής PISA

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κοινοποίησε Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή θεματοδοτών/τριών της Πράξης “Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων”.

Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αφορά στην υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) Επιστημονικό Συνεργάτη Επιστημονικής Υποστήριξης (Θεματοδότη/τρια) για το Γνωστικό Αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα-Δημοτικό (ΚΘ5) και δύο (2) Επιστημονικούς Συνεργάτες Επιστημονικής Υποστήριξης για το Γνωστικό Αντικείμενο: Νεοελληνική Γλώσσα-Γυμνάσιο (ΚΘ7), στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης με τίτλο «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΙΕΠ

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να αναλάβουν ρόλο θεματοδότη/-τριας, καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από Παρασκευή, 21/10/2022 και ώρα 15:00 έως Τετάρτη, 02/11/2022 και μέχρι τις 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Σχετικές οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης είναι στα εξής σημεία:

1ΕΡΓΑ –> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo –>  ΕΙΣΟΔΟΣ –>  ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ MENU «ΑΙΤΗΣΕΙΣ», «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων» με MIS: 5161483 ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΔΟΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ.

Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Yποβολή αίτησης εδώ

Αντικείμενο της Πράξης

Αντικείμενο της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ 5161483, αποτελεί η διεξαγωγή δοκιμασιών από το σχολικό έτος 2021-2022 σε εθνικό επίπεδο, σε μαθητές της Στ’ τάξης Δημοτικού και της Γ’ τάξης Γυμνασίου, με στόχο την έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση γνώσεων και δεξιοτήτων μαθητών/τριών σε θέματα Γλώσσας-Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών, σύμφωνα με τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, όπως αυτά αναφέρονται ή περιγράφονται στα σχετικά Προγράμματα Σπουδών, με στόχο τη διαμόρφωση εισηγήσεων για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Αντικείμενο του έργου των Θεματοδοτών:

Οι Θεματοδότες, υπό τον συντονισμό, την επιστημονική καθοδήγηση και την ανατροφοδότηση του Επόπτη του αντίστοιχου γνωστικού αντικειμένου, αναλαμβάνουν την εκπόνηση τριών (3) συνολικά θεμάτων (ομάδας με πλήρη ανάπτυξη από 12 έως 15 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, ο καθένας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Οδηγό Εκπόνησης Θεμάτων και τις προϋποθέσεις εννοιολογικής εγκυρότητας (construct validity) και εγκυρότητας περιεχομένου (content validity). Ο Επόπτης βεβαιώνει την καλή εκτέλεση των εργασιών του Θεματοδότη.

Τα θέματα, μετά την οριστική παραλαβή τους από το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., καταχωρούνται στο αποθετήριο του Ι.Ε.Π. Προβλέπεται η αναθεώρηση/διόρθωση/συμπλήρωση των θεμάτων μετά από τη διενέργεια των εκάστοτε εξετάσεων. Κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής του θεσμού των εξετάσεων θα αξιοποιηθούν ερωτήματα πολλαπλής επιλογής, με την προοπτική πλαισίωσής τους με ερωτήματα ανοικτού τύπου στις επόμενες περιόδους εφαρμογής των διαγνωστικών εξετάσεων.

Σημειώνεται ότι η δομή των θεμάτων ενδέχεται να τροποποιηθεί, σύμφωνα με το επικείμενο ΦΕΚ το οποίο θα αναφέρεται στη διενέργεια των εξετάσεων για το σχολικό έτος 2022-2023. Προβλέπεται η αναθεώρηση/διόρθωση/συμπλήρωση των θεμάτων μετά από την εκάστοτε διενέργεια εξετάσεων.

Δείτε επίσης

Κεραμέως για σχολική βία-κενά-κακοποίηση 12χρονης-ελλείψεις εκπ/κών στο εξωτερικό-πτώση φοιτητή ΑΠΘ 

Ανάγκη μόνιμων διορισμών το 2023: Για ποιους λόγους πρέπει να πραγματοποιηθούν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση 

Σχετικά με τον αναπληρωτή καθηγητή του ΕΠΑΛ που παραιτήθηκε εξαιτίας σφοδρής βίας που δέχθηκε

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply