Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση συνάντησης Υπουργείου Παιδείας με ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Αξιολόγηση-λειτουργία σχολείων-πρόσληψη Κ.Λ-Ψυχολόγων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση συνάντησης Υπουργείου Παιδείας με ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Αξιολόγηση-λειτουργία σχολείων-Πρόσληψη Κ.Λ-Ψυχολόγων-Εργαστήρια δεξιοτήτων η θεματολογία.

Πρόσκληση συνάντησης Υπουργείου Παιδείας

“Σας προσκαλούμε σε συνάντηση με την Υπουργό, την Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, την ενισχυτική διδασκαλία για τα ειδικά μαθήματα, την πρόσληψη επιπλέον ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και άλλα θέματα επικαιρότητας, τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 1 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Προσβλέπουμε σε μία γόνιμη συζήτηση μαζί σας”.

Την παραπάνω επιστολή

απέστειλε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων προς το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αναφορικά με συνάντηση μαζί του τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 13:00, με βασικό θέμα συζήτησης την αξιολόγηση σχολικών μονάδων, το οποίο αποτελεί και το φλέγον ζήτημα των ημερών, μετά την κήρυξη απεργίας-αποχής από την ΟΛΜΕ, τη ΔΟΕ και την ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Επίσης παρόμοια επιστολή απέστειλε το ΥΠΑΙΘ και στο ΔΣ της ΔΟΕ αναφορικά με συνάντηση την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021 και ώρα 12:00.

Υπενθυμίζουμε πως

σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΛΜΕ κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ της Τετάρτης 24.02.2021, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζ. Μακρή αρνήθηκε την συνάντηση με το ΔΣ και παρέπεμψε μέσω του αστυνομικού εκπροσώπου, σε υπηρεσιακούς παράγοντες.

Η Παράσταση Διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ
πραγματοποιήθηκε για την απόσυρση του εγγράφου της Υφυπουργού Παιδείας κας Ζ. Μακρή, με το οποίο ζητά ονόματα καθηγητών που δεν παρέδωσαν βαθμολογία στο Α τετράμηνο, ονόματα μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν και την σχετική αιτιολόγηση.
Είναι βέβαιο πάντως πως το ΔΣ της ΟΛΜΕ
κατά την συνάντηση της Δευτέρας, πλην της απόσυρσης του εγγράφου θα θέσει και το θέμα των εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, αλλά και το θέμα της αναστολής για φέτος της διαδικασίας Τράπεζας Θεμάτων.
Πάντως εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως
στη θεματολογία της συνάντησης με τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών   έχει τεθεί από το ΥΠΑΙΘ και η πρόσληψη επιπλέον Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών, το οποίο αποτελεί θέμα Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) αρμοδιότητας ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση-Γνωμοδότηση: Για την απεργία αποχή από τη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ
ΦΕΚ αξιολόγησης σχολείων: Αλλάζει η προθεσμία ειδικής συνεδρίασης ενημέρωσης Συλλόγου Διδασκόντων
Νέες διευκρινίσεις για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων από την ΟΛΜΕ
ΟΛΜΕ-Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Απαντήσεις σε ερωτήσεις για την Απεργία-Αποχή
Κήρυξη απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση | Ανακοίνωση ΔΟΕ
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Ενέργειες-βήματα υλοποίησης απόφασης για κήρυξη απεργίας αποχής

Πριν φύγετε

ΟΛΜΕ: Αρνήθηκε συνάντηση η Υφυπουργός Παιδείας κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο
Νόμος 4692-2020: “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις” | ΦΕΚ A 111-12.06.2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση