Τρίτη, 11 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το 2020-2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021- Από την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021 έως και τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021.

Στο πλαίσιο προετοιμασίας για την έναρξη των μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2020-2021 καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85 και ΠΕ06 της αριθμ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π.

και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου,

για την υλοποίηση της πράξης με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021» (MIS 5069863), για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.)

από Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2021  έως και Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021

1) Από την παρούσα διαδικασία εξαιρούνται όσοι έχουν ήδη προσληφθεί ως αναπληρωτές (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) κατά το τρέχον σχολικό έτος. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όσοι, κατόπιν πρόσληψης, για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχουν παραιτηθεί.

2) Δεν εξαιρούνται από την παρούσα διαδικασία, όσοι προσλήφθηκαν με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών, τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021, σε εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177), ανεξάρτητα από το αν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν.

Υποψήφιος εκπαιδευτικός, όμως. που έχει προσληφθεί κατά τα ανωτέρω, δεν είναι διαθέσιμος για πρόσληψη στην Ενισχυτική Διδασκαλία, κατά τη διάρκεια ισχύος της οικείας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2020-21
Δείτε τον Πίνακα ΣΚΑΕ εκπαιδευτικών

_________________________

Αναλυτικά η Πρόσκληση
Θέμα: “Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021”

 Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:…………………………………………………………………………….

Αποφασίζουμε

Καλούμε τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85 και ΠΕ06 της αριθμ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. (οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Α.Σ.Ε.Π. και κοινοποιήθηκαν αρμοδίως στο Υ.ΠΑΙ.Θ.) και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για  την υλοποίηση της πράξης με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021» (MIS 5069863), για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.)

από Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021 έως και Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021
Οι υποψήφιοι θα πρέπει:

1. Να είναι:

(α) Έλληνες πολίτες.

(β) Πολίτες κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ν.2431/1996 με τους περιορισμούς του άρθρου 1 παρ. 1 αυτού).

(γ) Βορειοηπειρώτες, Κύπριοι Ομογενείς και Ομογενείς αλλοδαποί, που προέρχονται από την Κωνσταντινούπολη και από τα νησιά Ίμβρο και Τένεδο και ομογενείς εξ Αιγύπτου, υπό την προϋπόθεση ότι η ιδιότητά τους ως Ελλήνων, κατά το γένος και τη συνείδηση, αποδεικνύεται με άλλους τρόπους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν.δ. 3832/1958, όπως ισχύει, χωρίς να απαιτείται πιστοποιητικό ελληνικής ιθαγένειας.

2. Να έχουν την υγεία που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που επιλέγουν (ν. 3528/2007, αρ. 7, όπως ισχύει).

3.Να μην έχουν κώλυμα διορισμού, ούτε κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, ούτε κατά το χρόνο του διορισμού, σύμφωνα και με τα οριζόμενα στις οικείες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

Ανώτατο όριο ηλικίας των υποψηφίων ορίζεται το εξηκοστό έβδομο έτος (67ο) (αριθμ. 1959/2017 απόφαση ΣτΕ). Κατώτατο όριο ηλικίας ορίζεται το εικοστό πρώτο (21ο) έτος. Για τη συμπλήρωση του ανώτατου ορίου ηλικίας ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης, ενώ για τη συμπλήρωση του κατώτατου ορίου ηλικίας, ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 1η Ιανουαρίου του έτους γέννησης (άρθρο 6 παρ. 4 του ν.3528/2007).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:
  • Από την παρούσα διαδικασία εξαιρούνται όσοι έχουν ήδη προσληφθεί ως αναπληρωτές (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) κατά το τρέχον σχολικό έτος. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται όσοι, κατόπιν πρόσληψης, για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχουν παραιτηθεί.
  • Δεν εξαιρούνται από την παρούσα διαδικασία, όσοι προσλήφθηκαν με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών, τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021, σε εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177), ανεξάρτητα από το αν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν. 

Υποψήφιος εκπαιδευτικός, όμως. που έχει προσληφθεί κατά τα ανωτέρω, δεν είναι διαθέσιμος  για  πρόσληψη  στην  Ενισχυτική  Διδασκαλία,  κατά  τη  διάρκεια  ισχύος  της  οικείας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (για τους άρρενες υποψήφιους)

 1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 «Χρόνος συνδρομής προϋποθέσεων διορισμού» του ν.3528/2007:

«1. Οι υποψήφιοι υπάλληλοι πρέπει να έχουν τα προσόντα του διορισμού τόσο κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων όσο και κατά το χρόνο του διορισμού. Το ανώτατο όριο της ηλικίας διορισμού, όπου υπάρχει, πρέπει να συντρέχει κατά το πρώτο, σύμφωνα με τα ανωτέρω, χρονικό σημείο. Η μη εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων αποτελεί κώλυμα διορισμού, εφόσον αυτές δεν έχουν εκπληρωθεί κατά το χρόνο διορισμού του υπαλλήλου.

2. Οι διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ισχύουν και για τα κωλύματα διορισμού.»

2. Ειδικότερα, όσον αφορά στους άρρενες υποψηφίους, δυνατότητα πρόσληψης στο πλαίσιο της παρούσας έχουν μόνο οι υποψήφιοι για τους οποίους είναι επιλεγμένο το πεδίο «Εκπληρωμένες Στρατ. Υποχρεώσεις»  στον  προσωπικό  ηλεκτρονικό  τους  φάκελο  στο  ΟΠΣΥΔ,  ακόμα  και  αν  αυτό  δεν εμφανίζεται  επικυρωμένο.  

Για  το  λόγο  αυτό,  οι  άρρενες  υποψήφιοι  οφείλουν  να  ελέγξουν  τον προσωπικό ηλεκτρονικό τους φάκελο που διατηρείται στο ΟΠΣΥΔ και εφόσον το εν λόγω πεδίο δεν είναι συμπληρωμένο (αλλά οι ίδιοι έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις ή έχουν νόμιμα απαλλαγεί από αυτές ) οφείλουν να το επιλέξουν και να πατήσουν το πεδίο «Καταχώριση».

3. Στις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 2431/1996 (Α΄ 175) ορίζεται, κατ’ εξαίρεση των ανωτέρω, ότι το κώλυμα μη εκπλήρωσης των στρατιωτικών υποχρεώσεων δεν ισχύει για πολίτες Κράτους- Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο οποίο δεν προβλέπεται όμοιο κώλυμα διορισμού ή πρόσληψης.

Ως εκ τούτου οι ενταγμένοι στους πίνακες Β΄ άρρενες υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πολίτες κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (για τους οποίους το σχετικό πεδίο περί στρατιωτικών υποχρεώσεων δεν είναι, μεν, επιλεγμένο, αλλά είτε οι ίδιοι έχουν εκπληρώσει τη σχετική υποχρέωση, είτε δεν προβλέπεται τέτοια υποχρέωση στο κράτος μέλος της ΕΕ από το οποίο προέρχονται) οφείλουν είτε (κατά τη διάρκεια της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων) να επιλέξουν το πεδίο «Εκπληρωμένες Στρατ. Υποχρεώσεις» είτε (κατόπιν παρέλευσης της προθεσμίας) να επικοινωνήσουν (με τον τρόπο που αναφέρεται ανωτέρω) με τα αρμόδια Τμήματα Α΄ και Β΄ της Δ/νσης Διορισμών, προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλά η συμπλήρωση του υπό κρίση πεδίου.

Το πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης αντικαθίσταται από την αίτηση-δήλωση του εκπαιδευτικού στο ΟΠΣΥΔ κατά την παρούσα διαδικασία και αναζητείται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτα από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης της περιοχής διορισμού.

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών
Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ

 Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί εισέρχονται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), https://opsyd.sch.gr/   και  συμπληρώνουν  την  ηλεκτρονική  αίτηση   για  την  Ενισχυτική  Διδασκαλία

 επιλέγοντας  μία  (1)  Διεύθυνση  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης,  αυτή  στην  οποία  επιθυμούν  να εργαστούν.

Στην παρούσα απόφαση επισυνάπτεται Πίνακας Σ.Κ.Α.Ε. – Εκπαιδευτικών όπου οι υποψήφιοι μπορούν να ενημερωθούν για την κατανομή Σ.Κ.Α.Ε.- Εκπαιδευτικών ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με βάση το σχεδιασμό των Περιφερειακών Διευθύνσεων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο κατανομής πιστώσεων Σ.Κ.Α.Ε.-Εκπαιδευτικών 2020-2021.

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:
  • Η αίτηση-δήλωση μαζί με τα δηλωθέντα στοιχεία αυτής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).
  • Έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης αλλά δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία σε περίπτωση πρόσληψής τους αν εξακολουθούν να διατηρούν την ιδιότητά τους: Οι μετέχοντες σε εταιρείες, οι έχοντες την εμπορική ιδιότητα και όσοι είναι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ή διδάσκουν σε αυτά, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ιδιωτικά σχολεία.
  • Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη δύο συμβάσεων εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. στο πλαίσιο αρμοδιότητας της ίδιας ή διαφορετικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.. Το κώλυμα του ανωτέρω εδαφίου αίρεται στην περίπτωση αποδεδειγμένης έλλειψης υποψηφίων εκπαιδευτικών και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που τάσσονται από τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
  • Η επιλογή των υποψηφίων από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνει με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης υποψήφιων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης της Προκήρυξης 2ΓΕ/2019.
  • Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.
  • Σε περίπτωση που επιλεγεί ο υποψήφιος σε μια Δ.Δ.Ε., ανεξάρτητα αν αναλάβει υπηρεσία ή όχι, παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη στην Γενική Εκπαίδευση ή στις Δομές της Ειδικής Αγωγής, εφόσον έχει υποβάλει σχετική αίτηση και αυτή παραμένει ενεργή.
  • Σε περίπτωση που επιλεγεί ο υποψήφιος σε μια Δ.Δ.Ε. και δεν παρουσιαστεί ή παραιτηθεί, μετακινείται στο τέλος του πίνακα που έχει καταρτίσει η Δ.Δ.Ε για το πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
  • Σε περίπτωση παραίτησης διδάσκοντος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, το κενό καλύπτεται με πρόσληψη του επόμενου υποψηφίου που δεν έχει προσληφθεί από τον πίνακα κατάταξης Ενισχυτικής Διδασκαλίας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών
Β. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να αναρτήσουν σε εμφανές σημείο, καθώς και στις ιστοσελίδες τους:

  • την παρούσα απόφαση,
  • την 125614/Δ2/21-09-2020 Υ.Α. (Β΄ 4194),
  • τον Πίνακα Σ.Κ.Α.Ε.-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ που επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση.

Oι Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης πριν προβούν στην πρόσληψη εκπαιδευτικών για την Ενισχυτική Διδασκαλία, πρέπει να ελέγχουν τον ατομικό φάκελο κάθε εκπαιδευτικού στο ΟΠΣΥΔ προκειμένου να αποκλείεται η περίπτωση να έχει προηγηθεί πρόσληψή τους ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου σε σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης ή Ειδικής Αγωγής.

Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης παρακαλούνται να τηρούν τις διαδικασίες που απαιτούνται κατά την πρόσληψη και τοποθέτηση των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών οι οποίοι προσλαμβάνονται στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων ΕΣΠΑ 2014-2020, λαμβάνοντας υπόψη και την με αρ. 1744/18-04-2018 (ΑΔΑ: Ω6ΨΖ4653ΠΣ-Λ0Ζ) Εγκύκλιο της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας.

Οι συμβάσεις υπογράφονται από τους εκπαιδευτικούς αυτοπροσώπως και οι αποφάσεις πρόσληψης (στις οποίες αναφέρεται η ημερομηνία λήξης της σύμβασης) και τοποθέτησης/διάθεσης καθώς και τυχόν τροποποιήσεις αυτών αναρτώνται στη Διαύγεια από τις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης.

Γ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

 Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης συντονίζουν, εποπτεύουν και ελέγχουν την όλη διαδικασία στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καλούνται να αναρτήσουν σε εμφανές σημείο, καθώς και στις ιστοσελίδες τους:

  • την παρούσα απόφαση,
  • την 125614/Δ2/21-09-2020 (Β΄ 4194) Υ.Α.,
  • τον Πίνακα Σ.Κ.Α.Ε.-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ που επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση.

Η Ενισχυτική Διδασκαλία συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) στο πλαίσιο της Πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020- 2021» στο πλαίσιο των ΑΠ 6, 8 & 9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δία Βίου Μάθηση 2014-2020».

 Θα ακολουθήσει εγκύκλιος έναρξης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ

Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2020-21
Δείτε τον Πίνακα ΣΚΑΕ εκπαιδευτικών

Δείτε σχετικά

Χρονοδιάγραμμα ενισχυτικής ειδικών μαθημάτων για πρόσκληση υποψηφίων διδασκόντων
Ειδικά μαθήματα-ενισχυτική: Ποιοι εκπαιδευτικοί διδάσκουν-Ποια τα μαθήματα και η διαδικασία αιτήσεων
Δείτε ολόκληρο το ΦΕΚ B 68 – 14.01.2021 Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2020-2021
Εγκύκλιος ενισχυτικής διδασκαλίας σχολ. έτους 2020-21

Δείτε ακόμη

Νέα ύλη ΓΕΛ Πανελλαδικών 2021 | ΦΕΚ
 Υλη πανελλαδικών ΕΠΑΛ-ΕΝΕΕΓΥΛ για το σχολικό έτος 2020-21 | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση