Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις αναπληρωτών 2019-20 Πρωτοβάθμιας και σειρά τελευταίου | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις αναπληρωτών 2019-20 Πρωτοβάθμιας και σειρά τελευταίου: Πίνακας με στοιχεία που επεξεργάσθηκε και παρουσίασε ο εκπαιδευτικός Φάνης Βουγάς.

Προσλήψεις αναπληρωτών 2019-20 Πρωτοβάθμιας

Με αφορμή τις επικείμενες δηλώσεις προτίμησης εκπαιδευτικών για το 2020-21, ο εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φάνης Βουγάς επεξεργάσθηκε και παρουσιάζει σχετικό Πίνακα με τις περσινές προσλήψεις και τη σειρά του τελευταίου προσληφθέντος εκπαιδευτικού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Δείτε τον Πίνακα

______________________

Δείτε επίσης μια υποθετική κατανομή κατά κλάδο Γενικής Αγωγής
Του Φάνη Βουγά
Μια υποθετική κατανομή στη γενική αγωγή.
Για όσους βιάζονται…

Αν υποθέσουμε ότι θα γίνουν οι διορισμοί της γενικής σε επίπεδο 10.500 διορισμών.

Έχουμε τα εξής δεδομένα από την ειδική:  Διορισμοί στην πρωτοβάθμια 1817 και 1642 στην δευτεροβάθμια.

Αρα τα ποσοστά είναι 53% στην πρωτοβάθμια και 47% στην δευτεροβάθμια επί του συνόλου των διορισμών.

Συνυπολογίζοντας το δεδομένο ότι θα προσληφθούν 285 νηπιαγωγοί και 1524 δάσκαλοι ( σε αναλογία 1 προς 5) στην ειδική, τις συνταξιοδοτήσεις και τις συνολικές προσλήψεις σε κάθε κλάδο οι διορισμοί στη γενική κατά προσέγγιση, θα μπορούσε να ήταν ως εξής:

  • ΠΕ 60 – 900
  • ΠΕ 70 – 3905
  • ΠΕ 16 – 22
  • ΠΕ 05 – 16
  • ΠΕ 06 – 177
  • ΠΕ 07 – 23
  • ΠΕ 08 – 202
  • ΠΕ 11 – 101
  • ΠΕ 79.01 – 64
  • ΠΕ 86 – 55
  • ΠΕ 91.01 – 85
  • ΠΕ 91.02 – 10

Σύνολο 5.565

Υ.Γ Οι Πίνακες του αιρετού του ΚΥΣΠΕ Νίκου Φασφαλή βοήθησαν στην γρήγορη επεξεργασία των δεδομένων.

Δείτε σχετικά

Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 25.188 για το 2019-20 | Πίνακες
Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας 12.148 για το 2019-20 | Πίνακες

Δείτε επίσης

Κενά γενικής και ειδικής αποσπάσεων Πρωτοβάθμιας 2020 – Του Βασίλη Παληγιάννη | Αναλυτικοί Πίνακες
Κενά αποσπάσεων Γενικής Πρωτοβάθμιας 2020: Πίνακας – Συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ

Δείτε ακόμη

Υποθετική κατανομή κατά κλάδο εκπαιδευτικών γενικής αγωγής Προκήρυξης 1ΓΕ/2019 ΑΣΕΠ
ΔΟΕ για υπηρεσιακές μεταβολές: Σχετικά με τον τρόπο που αποκτούν οργανική θέση οι υπηρετούντες στα πειραματικά σχολεία
Αδειες εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ λόγω κορονοϊού: Συμπληρωματική ενημέρωση
Κεραμέως-αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν υπάρχει σύστημα που να μπορεί να προοδεύσει, αν δεν αξιολογείται

Πριν φύγετε

Αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών: Εργαλείο βελτίωσης ή ασφυκτικού ελέγχου και χειραγώγησης;
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση