Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσληψη ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΤΕ16 σε σχολεία Δ/νσης Θρησκευτικής Εκπ/σης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσληψη ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΤΕ16 σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης και Διαθρησκευτικών Σχέσεων για το υπολειπόμενο διδακτικό έτος 2020-2021.

Πρόσληψη ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΤΕ16
ΘΕΜΑ:

“Πρόσληψη εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ01(για το μάθημα της εικονογραφίας), ΠΕ01, ΠΕ02,ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ11, ΠΕ79.01,ΠΕ86,ΤΕ16,με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, από τον προσωρινό ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης και Διαθρησκευτικών Σχέσεων για το υπολειπόμενο διδακτικό έτος 2020-2021”

Αποφασίζουμε

Την πρόσληψη, για το διδακτικό έτος 2020-2021, προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ01 (για το μάθημα της εικονογραφίας), ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.04, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ86, ΤΕ16, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,πλήρους και μειωμένου ωραρίου,από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της κάλυψης λειτουργικών αναγκών Σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, ως εξής:

Οι προσλαμβανόμενοι

οφείλουν να παρουσιαστούν στο προαναφερθέν Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης καθώς και στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από 1/10/2020 έως και 5/10/2020, και να προσφέρουν υπηρεσία μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 63 του Ν. 4589/2019 (Φ.Ε.Κ. 13 Α’).

Δείτε την Απόφαση με τα ονόματα στη Διαύγεια

Δείτε επίσης

Αποσπάσεις-ανακλήσεις αποσπάσεων ΠΥΣΔΕ και ΣΜΕΑΕ νεοδιόριστων Δευτεροβάθμιας
Ηλεκτρονική ψηφοφορία εκλογής αιρετών Υπηρ. Συμβουλίων 2020: Αναμένεται ΦΕΚ με τη διαδικασία
Απόφαση τηλεκπαίδευσης σε περίπτωση παρεμπόδισης του εκπαιδευτικού έργου
 Παρουσίαση νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στο Υπουργικό Συμβούλιο: Οι 3 άξονες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση