Προσληφθέντες ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τα Προγράμματα ΕΣΠΑ από τα οποία προσλήφθηκαν-ΤΟΜΕΑΚΟ-ΠΕΠ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ-Ποια θα ακολουθήσουν-Ενημέρωση από Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια.
Προσληφθέντες ΕΕΠ-ΕΒΠ – Ενημέρωση από τη Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια
Ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 26.08.2022 από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι 5.116 προσλήψεις για την Α Φάση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2022-2023 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Στο excel στο οποίο κοινοποιήθηκαν τα ονόματα των 5.116 προσληφθέντων, για την Α Φάση προσλήψεων, μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αναφέρονται τα παρακάτω ως “Προγράμματα” πρόσληψης:
- ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΤΟΜΕΑΚΟ
- ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΕΠ
- ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
- ΚΕΔΑΣΥ
- ΣΔΕΥ
Ακολούθως παραθέτουμε στοιχεία για το κάθε Πρόγραμμα ξεχωριστά:
1. Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022» – (ΤΟΜΕΑΚΟ).
Η Πράξη αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής. Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη και η συμμετοχή τους στην κοινωνική ζωή του σχολείου, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση όλων σε ποιοτική εκπαίδευση, η καταπολέμηση των διακρίσεων και η πρόληψη της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο αυτό απασχολούνται:
- Eκπαιδευτικοί, οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών τους
- Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και
- Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25) για τους μαθητές που χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας.
2. Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στα 12 ΠΕΠ (Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα), Αττικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου, Κρήτης, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Στερεάς Ελλάδας – (ΠΕΠ).
Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής, η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑμEΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π., με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)/ Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας, για τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023.
Στο πλαίσιο αυτό απασχολείται το αναγκαίο:
- Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και
- Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) – Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Το “ΤΟΜΕΑΚΟ” και το “ΠΕΠ” αφορούν στο ίδιο αντικείμενο εργασίας και η διαφορά τους είναι από πού αντλούνται τα χρήματα.
3. Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023 – (ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
Το Έργο αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Στο πλαίσιο του Έργου, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.
4 & 5. Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023 – (ΚΕΔΑΣΥ & ΣΔΕΥ)
Η Πράξη αφορά στην ενίσχυση των Υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μέσω:
1) Των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) σκοπός των οποίων είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου, σύμφωνα με το άρθρο 11 του N. 4823/2021 (ΦΕΚ: 136 Α 03.08.2021)
2) Των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) για τη λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 17 του N. 4823/2021 (ΦΕΚ: 136 Α 03.08.2021).
Στο πλαίσιο της Πράξης προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί για τη στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), καθώς και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που θα στελεχώσουν τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), για τη λειτουργία των ΣΔΕΥ των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, οι θέσεις των οποίων κατανέμονται στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Στις επόμενες Φάσεις προσλήψεων θα ακολουθήσουν, όπως διαφαίνεται μέχρι στιγμής:
- Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 από το “Πρόγραμμα Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-προσλήψεις εκπ/κών/ΕΕΠ”. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
- Προσλήψεις Ψυχολόγων ΠΕ23 από το Πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ”.
- Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23 από το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”.
Δείτε Οδηγούς των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ του ΥΠΑΙΘ
Οδηγός Υποστηρικτικών δομών για προσλήψεις αναπληρωτών σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ
Ενταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-προσλήψεις εκπ/κών/ΕΕΠ
Οδηγός υλοποίησης νέου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου για προσλήψεις αναπληρωτών
Δείτε επίσης
Προσλήφθηκα ως αναπληρωτής, τι κάνω μετά το SMS που έλαβα: Ερωτήσεις και απαντήσεις
Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις
Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας
Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται
Δείτε ακόμη
Προσλήψεις αναπληρωτών Α Φάσης 2022-23: Ονόματα προσληφθέντων
Προσλήψεις Πρωτοβάθμιας Α Φάσης 2022-23: 18.263 αναπληρωτές-Σύγκριση με πέρσι
Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας Α Φάσης 2022-23: 8.468 αναπληρωτές-Σύγκριση με πέρσι
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/proslifthentes-eep-evp-ta-programmata-proslipsis-tomeako-pep-eidikis-agwgis-kedasy-sdey/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.