Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις 1ης Ειδικής Πρόσκλησης ΠΕ25-ΠΕ29: Δεν καλύφθηκαν ούτε τα μισά κενά-Το ΥΠΑΙΘΑ καλείται να βρει λύση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις 1ης Ειδικής Πρόσκλησης ΠΕ25-ΠΕ29: Δεν καλύφθηκαν ούτε τα μισά κενά – Το ΥΠΑΙΘΑ καλείται να βρει λύση καθότι πολλοί μαθητές μένουν ακάλυπτοι.

Προσλήψεις 1ης Ειδικής Πρόσκλησης ΠΕ25-ΠΕ29

368 ήταν τα κενά που ευελπιστούσε να καλύψει το ΥΠΑΙΘΑ εκδίδοντας την 1η Ειδική Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 86 του ν. 4547/2018), κλάδων ΠΕ25-Νοσηλευτών και ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών με την πρόσληψη αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2024-2025 και τελικά δεν κάλυψε ούτε τα μισά.

Συγκεκριμένα κάλυψε μόλις τα 162 από τα 368 κενά, με τις σημερινές προσλήψεις 84 Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25, 75 ΠΕ87.02 Νοσηλευτικής και 3 Εργοθεραπευτών ΠΕ29, καθότι δεν ευρέθησαν ενδιαφερόμενοι.

Ετσι παρέμειναν ακάλυπτα συνολικά 206 κενά (126 κενά Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 και 80 Εργοθεραπευτών ΠΕ29), γεγονός που θα πρέπει να προβληματίσει ποικιλοτρόπως το ΥΠΑΙΘΑ, το οποίο καλείται να βρει λύση, καθόσον κάθε χρόνο η κατάσταση χειροτερεύει, με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μένουν ακάλυπτοι και χωρίς στήριξη στις σχολικές μονάδες της χώρας.

162 οι σημερινές προσλήψεις

Στις σημερινές προσλήψεις στα πλαίσια της 1ης Ειδικής Πρόσκλησης είχαμε συνολικά 162 προσλήψεις αναπληρωτών εκ των οποίων 84 Σχολικοί Νοσηλευτές ΠΕ25, 75 ΠΕ87.02 Νοσηλευτικής και 3 Εργοθεραπευτές ΠΕ29 και συγκεκριμένα στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (ΣΜΕΑΕ) 4 προσλήψεις (3 ΠΕ29 και 1 ΠΕ87.02) και στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (Παράλληλη) 158 προσλήψεις ( 84 ΠΕ25 και 74 ΠΕ87.02) – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας

Η προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας των προσληφθέντων αναπληρωτών είναι από την Παρασκευή 11 έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους.

_____________________

Τι είναι η Ειδική Πρόσκληση

Α. Σύμφωνα με το άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (102 Α΄) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 του ν. 4692/2020 (111 Α΄) και με το άρθρο 111 του ν. 4842/2021 (190 Α΄):

«1. Μετά την 1η Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους, εφόσον διαπιστώνεται αδυναμία κάλυψης των λειτουργικών αναγκών σε σχολικές μονάδες, καθώς και σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) λόγω άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης από τη θέση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. ή μη επάρκειας του αριθμού των υποψηφίων στους αξιολογικούς πίνακες που έχουν υποβάλει δήλωση προτίμησης, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), μπορεί να πραγματοποιείται ειδική πρόσκληση πρόσληψης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την κάλυψη των κενών θέσεων συγκεκριμένων σχολικών μονάδων και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Οι κενές θέσεις που πρόκειται να καλυφθούν με την ειδική πρόσκληση δηλώνονται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που έχουν ενταχθεί στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες της παρ. 3 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019 μπορούν να υποβάλλουν αίτηση δήλωση συμμετοχής στην ειδική πρόσκληση για σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ανεξάρτητα από το εάν έχουν υποβάλει δήλωση προτίμησης για πρόσληψη, σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) ή από το εάν οι περιοχές, στις οποίες βρίσκονται οι εν λόγω σχολικές μονάδες και τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, συμπίπτουν με τις περιοχές και τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., για τα οποία έχουν υποβάλει δήλωση προτίμησης στην πρόσκληση του πρώτου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019. Η παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις της παρούσας παραγράφου.». [Η παρ. 2 καταργήθηκε με την περ. γ του άρθρου 64 του ν. 4692/2020]

3. Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., εφόσον ο μόνιμος εκπαιδευτικός ή το μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. επιστρέψει στη θέση στην οποία έχει τοποθετηθεί, σύμφωνα με την παρ. 1, διατίθεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου, σε κενή θέση της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης.

4. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, το πρόσωπο που αποκλείεται μπορεί να προσληφθεί μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων.».

Δείτε επίσης

Ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ από τη Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων 

Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού 

Οδηγός ΕΒΠ στην εκπαίδευση 

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών | Οδηγός

 Σχολικές αργίες 2024-25 και αργίες σε πόλεις της Ελλάδας λόγω θρησκευτικών επετείων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση