Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις 2022-αναπληρωτές: “Ετρεξε” το σύστημα, έως το βράδυ οι ανακοινώσεις ονομάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις 2022-αναπληρωτές: “Ετρεξε” το σύστημα, έως το βράδυ οι ανακοινώσεις ονομάτων προσληφθέντων αναπληρωτών -Ενημέρωση από ΠΑΣΑΔ-ΣΑΚΕΑ.

Προσλήψεις 2022-αναπληρωτές

Σύμφωνα με πληροφόρησή μας το σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών ξεκίνησε να “τρέχει” με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και θα συνεχίσει με τη Γενική Εκπαίδευση. Εως το βράδυ ελπίζουμε να  έχουν ανακοινωθεί τα ονόματα των προσληφθέντων αναπληρωτών και να τους έχει αποσταλεί το σχετικό SMS.

Κατά την Α΄ φάση ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν θα ξεπερνάει τις 32.000.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) και εν αναμονή της Α’ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών η εκτίμηση, με κάθε επιφύλαξη όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του, είναι ότι ο αριθμός των δασκάλων ΠΕ70/71 θα κινηθεί κατά προσέγγιση ως εξής: Γενική 2300 Παράλληλη 6200 ΣΜΕΑΕ 450 ΚΕΔΑΣΥ 100.

Σύμφωνα με ενημέρωση του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ) για τις ανάγκες της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης θα υπάρξουν προσλήψεις 2.050 με 2.100 αναπληρωτών, πιθανά με 700 με 800 εξ αυτών ΠΕ02 Φιλολόγων, με κάθε επιφύλαξη.

Σύμφωνα με την κοινοποίηση αριθμού προσλήψεων από Patreas-pde.gr

“Ας ξεκινήσουμε ανάποδα, με αριθμούς προσλήψεων (στο περίπου) στην Πρωτοβάθμια Γενική:
Για β βαθμια ;
ΠΕ05 : 40 ΑΠΩ και 100 ΑΜΩ
ΠΕ06 : 700
ΠΕ07 : 25 ΑΠΩ και 130 ΑΜΩ
ΠΕ08 : 900
ΠΕ11 : 600
ΠΕ60 : 2650
ΠΕ70 : 2200
ΠΕ79.01 : 400
ΠΕ86 : 550
ΠΕ91.01 : 500
ΠΕ91.02 : 50

Είναι μια κάλυψη γύρω στο 85% των κενών, με διαφοροποιήσεις από ειδικότητα σε ειδικότητα.

Επίσης περίπου 700 ΠΕ06 ΑΜΩ για τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (80% των κενών).

Το (για μένα ανέλπιστα) θετικό είναι ότι θα υπάρξει (τουλάχιστον) αντίστοιχο ποσοστό κάλυψης και στη Δευτεροβάθμια Γενική!

Αντιθέτως σε ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε. θα καλυφθούν περί τα 2/3 των κενών ανά βαθμίδα (ομοίως και στην Παράλληλη).
Σε ΕΕΠ-ΕΒΠ θα καλυφθούν περί τα 3/4 των κενών.

Σύνολο προσλήψεων: 31.500 (περίπου)

Υ.Γ. : Πού έφθασε και πού δεν έφθασε ο πίνακας σε κάθε ειδικότητα δεν ξέρω αν προλάβω την επίσημη ανάρτηση”.

Το χρονοδιάγραμμα

Σύμφωνα με ενημέρωση των τ. αιρετών Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια

Α. Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022 “τρέχει” το σύστημα και θα ανακοινωθούν σε μορφή excel τα ονόματα των προσληφθέντων αναπληρωτών για την Α Φάση προσλήψεων για το 2022-23. Επίσης θα αποσταλεί από το ΥΠΑΙΘ το σχετικό SMS ενημέρωσης στους προσληφθέντες.

Β. Οι Αποφάσεις προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ θα κοινοποιηθούν την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022.

(Οι Αποφάσεις οι οποίες φέρουν την υπογραφή της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας του ΥΠΑΙΘ κας Μαρίας Δόκου, με τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας και κοινοποιούνται και δημοσιεύονται στη Διαύγεια, είναι αυτές που έχουν ισχύ αναφορικά με τις προσλήψεις και όχι το excel με τα ονόματα, το οποίο για πληροφόρηση των προσληφθέντων αναπληρωτών και μόνον θα κοινοποιηθεί την Παρασκευή 26.08.2022)

Γ. Οι δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από αναπληρωτές θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 1η ή Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022.

Δ. Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να αναλάβουν υπηρεσία τη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022 (πιθανά έως την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022) και έως τότε θα έχουν ανακοινωθεί τα σχολεία στα οποία τοποθετούνται.

Δείτε: Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αναπληρωτών έως 50% από 04 έως και 08.09.2022 

Προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών σε αξιολογικούς πίνακες κατάταξης

Αναφορικά με την προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών σε αξιολογικούς πίνακες κατάταξης, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει στις 24.08.2022, μέσω του especial.gr,  η προϋπηρεσία προσμετράται από την ημερομηνία  έκδοσης της Απόφασης πρόσληψης (και ΟΧΙ του excel με τα ονόματα), σύμφωνα με την παράγραφο 3, του άρθρου 6 της Υπουργικής Απόφασης 104627/ΓΔ5 – ΦΕΚ B 3344 – 10.08.2020.

Στην απόφαση με τα ονόματα των προσληφθέντων, θα αναγράφονται οι ημερομηνίες στις οποίες θα πρέπει να αναλάβουν οι αναπληρωτές υπηρεσία. Θυμίζουμε ότι κατά το προηγούμενο έτος ορίστηκαν τρεις ημέρες από την 1η έως και τις 3 Σεπτεμβρίου 2021 κατά την Α΄ φάση προσλήψεων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η προϋπηρεσία ξεκινάει εφόσον γίνει ανάληψη υπηρεσίας εντός της προθεσμίας που ορίζει η Απόφαση πρόσληψης. Η ανάληψη υπηρεσίας εντός 5 ημερών αναφέρεται μόνο ως προς τις κυρώσεις που μπορεί να έχουν οι αναπληρωτές, οι οποίοι δε θα αναλάβουν ή θα παραιτηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 11 της Υπουργικής Απόφασης 104627/ΓΔ5 και σε καμία περίπτωση στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.

Οι προσληφθέντες προσέρχονται για ανάληψη υπηρεσίας απευθείας στη σχολική μονάδα τοποθέτησης εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην απόφαση πρόσληψης. Εάν ο αναπληρωτής ή ωρομίσθιος τοποθετείται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας, σύμφωνα με την απόφαση τοποθέτησης. Κατ’ εξαίρεση – για λόγους ανωτέρας βίας – δύνανται να αναλάβουν υπηρεσία, εντός της ίδιας προθεσμίας, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατόπιν συνεννόησης με τα αρμόδια στελέχη της.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Εναρξη μισθοδοσίας αναπληρωτών

Η έναρξη της μισθοδοσίας των αναπληρωτών έχει να κάνει με την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και από τη στιγμή που η 5η Σεπτεμβρίου 2022 ορίστηκε ως έναρξη της προθεσμίας ανάληψης υπηρεσίας για το 2022-23 χάνονται από τους αναπληρωτές 4 ημερομίσθια, από τη στιγμή που δεν υφίσταται η 1η Σεπτεμβρίου ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας.

Πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών

Α. Αναφορικά με τις πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών θα δοθεί ένα ποσοστό πάνω από 85% των συνολικών για την Α Φάση προσλήψεων και για το ΕΕΠ-ΕΒΠ οι προσλήψεις θα είναι περισσότερες από τις περσινές 4.460 προσλήψεις της Α Φάσης, καθότι περισσότερα και τα λειτουργικά κενά που δηλώθηκαν φέτος.

Συγκεκριμένα, περισσότερες θα είναι οι πιστώσεις για προσλήψεις στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), ενώ λιγότερες θα είναι για τα  Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ, καθότι εκεί εκτός από διορισμούς είχαμε αρκετές μεταθέσεις και οι θέσεις είναι συγκεκριμένες, μιας και τα οργανικά με τα λειτουργικά κενά ταυτίζονται.

Β. Συνολικά οι προσλήψεις αναπληρωτών φέτος θα ξεπεράσουν τις 40.000 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή και για την Α Φάση, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες θα είναι κοντά στις 30.000.

Γ. Εως αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ ασχολούνται με την κατανομή των πιστώσεων.

Δείτε τις περσινές προσλήψεις αναπληρωτών ΕΔΩ

Οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ που είχαμε πέρσι

Στα πλαίσια της Α Φάσης πέρσι, είχαμε 4.460 προσλήψεις μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών  για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Συγκεκριμένα προσλήφθηκαν:

α) 1.168 στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)

β) 1.857 στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη)

γ) 606 στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

δ) 829 στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Δείτε επίσης

Ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών στις 5 Σεπτεμβρίου: Χάνονται 4 ημερομίσθια

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022: Τέλος οι αιτήσεις-Εν αναμονή ανακοίνωσης ονομάτων Α Φάσης-Τα επόμενα βήματα 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Λειτουργικά κενά: Υπηρεσιακά στοιχεία που κοινοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση