“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις 4 ΠΔΕ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις 4 ΠΔΕ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία, Σχολικοί Νοσηλευτές (ΠΕ25) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) σε ΑΜΘ, Αττική, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα.

Προσλήψεις 4 ΠΔΕ

ΠΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Πρόσληψη 1 Σχολικής Νοσηλεύτριας (ΠΕ25) σε Γενικό Σχολείο

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

Πρόσληψη 1 ΕΒΠ σε Γενικό σχολείο

«Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

Πρόσληψη 1 ΕΒΠ σε Γενικό σχολείο

«Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020».

__________________

ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας

Πρόσληψη 3 ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

Πρόσληψη 1 Κ.Λ.(ΠΕ30) σε ΣΜΕΑΕ

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

Πρόσληψη 1 Κ.Λ.(ΠΕ30) σε ΕΔΕΑΥ

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2019-2020»

Πρόσληψη 1 Κ.Λ.(ΠΕ30) σε Τ.Υ.

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2019-2020»

Πρόσληψη 1 Π.Ε. 25 σε Γενικό σχολείο

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

Τροποποίηση της με αρ. Φ.57.4/10233/13-09-2019 (ΑΔΑ: 6ΙΒΛ4653ΠΣ-ΘΥΘ) Απόφασης πρόσληψης και τοποθέτησης – διάθεσης προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

__________________

ΠΔΕ Θεσσαλίας

Πρόσληψη 2 ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ

Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2019-2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020»

__________________

ΠΔΕ Αττικής

Πρόσληψη 1 ΕΒΠ σε Γενικό σχολείο

ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΒΠ

 ____________________

Δείτε επίσης

Ενημέρωση για προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ | Των Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ
ΟΛΜΕ για κατανομή διορισμών: Δεν λάβαμε απάντηση για ακριβή αριθμό από το ΥΠΑΙΘ
Οριστικός Πίνακας 1ΕΑ ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ για κατανομή διορισμών: Τελικά θα αφορά στις πραγματικές ανάγκες σχολείων και μαθητών;
Ενημερωτικό σημείωμα ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Με βάση τις προσλήψεις των 2 τελευταίων ετών η κατανομή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση