Σάββατο, 19 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής 2021-22: 2.386 λιγότερες από πέρσι-μείον 1.440 στην Παράλληλη Στήριξη-Ποιοι οι λόγοι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής 2021-22: 1.440 λιγότερες στην Παράλληλη Στήριξη-Συνολικά 2.386 λιγότερες σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής σε σχέση με πέρσι-Ποιοι οι λόγοι-Ενημερωτικό σημείωμα και σχετικός Πίνακας του εκπαιδευτικού Φάνη Βουγά.

Πίνακα με τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ, για τις ανάγκες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και της Παράλληλης Στήριξης των ετών 2020-21 και 2021-22 και ενημερωτικό σημείωμα κοινοποίησε ο εκπαιδευτικός Φάνης Βουγάς.

Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό

Φέτος, για το 2021-22, πραγματοποιήθηκαν 1.440 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Παράλληλη Στήριξη σε σχέση με πέρυσι – το έτος 2020-21 και συνολικά για τις δομές Ειδικής Αγωγής  2.386 λιγότερες.

Οι λόγοι των λιγότερων προσλήψεων έχουν να κάνουν με:
  • Την εξάντληση του ΕΣΠΑ , από όπου πληρώνονται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και το ΕΕΠ-ΕΒΠ και
  • την έλλειψη ουσιαστικών επενδύσεων στη δημόσια εκπαίδευση.

Ο σχετικός Πίνακας αφορά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και σε ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Ακολουθεί το Ενημερωτικό Σημείωμα του Φάνη Βουγά και ο σχετικός Πίνακας

Επειδή οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια!

Για την ειδική είχαμε φέτος 1440 λιγότερες προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη σε σχέση με πέρυσι και συνολικά 2386 σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής.

Κάθε φορά λοιπόν που επιχειρείται διαστρέβλωση της πραγματικότητας, θα απαντάμε με στοιχεία με αριθμούς για να φέρουμε στην επιφάνεια την πραγματικότητα.

Γιατί η κοινωνία οφείλει να γνωρίζει.

Η εξάντληση του ΕΣΠΑ (δυστυχώς από εκεί πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί και το βοηθητικό προσωπικό που είναι αναπληρωτές).

Η έλλειψη ουσιαστικών επενδύσεων στη δημόσια εκπαίδευση.

Οι δύο παραπάνω λόγοι είναι οι κύριοι υπαίτιοι για την κατάρρευση της ειδικής αγωγής φέτος.

Υ.γ: Οι πίνακες αφορούν πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο εκπαιδευτικούς όσο και εξειδικευμένο βοηθητικό προσωπικό.

Ευχαριστώ τον συνάδελφο Βασίλη Τιμπλαλέξη για την όμορφη συνεργασία.

Ο συγκριτικός Πίνακας με τις προσλήψεις των ετών 2020-21 και 2021-22

Δείτε επίσης

Απόψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική πραγματικότητα 

Τμήματα Ενταξης: Eπιτακτική η ανάγκη ίδρυσης τους-Οι 395 αποφάσεις Δήμων για τη λειτουργία τους 

Ποινές αποκλεισμού αναπληρωτών σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης | Οι 4 περιπτώσεις 

Ωράριο νηπιαγωγών: Ανάγκη αποκατάστασης της ισονομίας και της ισότητας-Επιστολή ΔΟΕ 

Προτάσεις για αλλαγές στην Παράλληλη Στήριξη: Συνάντηση Ευρωβουλευτή Σ. Κυμπουρόπουλου με Υφυπουργό ΠΑΙΘ Ζ. Μακρή 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply