Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσληψη εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αύξηση προϋπολογισμού ΠΔΕ έως το ποσό των 133.542.000 και 50.760.000 ευρώ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσληψη εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αύξηση προϋπολογισμού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έως το ποσό των 133.542.000 και 50.760.000 ευρώ | Διάταξη.

Πρόσληψη εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αύξηση προϋπολογισμού
Άρθρο 177 στο υπό ψήφιση ν/σ του ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση από το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού – Τροποποίηση του άρθρου 19 ν. 4283/2014

Το άρθρο 19 του ν. 4283/2014 (Α’ 189) τροποποιείται ως προς το πεδίο εφαρμογής και προκειμένου να προβλεφθεί η αύξηση του προϋπολογισμού του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και για το έργο με κωδικό 2019ΣΕ44520000 και το άρθρο διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 19

Χρηματοδότηση από το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ),

συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτών που προσλαμβάνονται για τη διδασκαλία αντικειμένων/μαθημάτων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία και αμείβονται σύμφωνα με την υπό στοιχεία 151323/Ε2/13.9.2017 κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών (Β΄ 3370), καθώς και των εμπειροτεχνών ιδιωτών που προσλαμβάνονται για τη διδασκαλία μαθημάτων μουσικής ειδίκευσης και άσκησης στα εργαστήρια των Μουσικών Σχολείων και αμείβονται σύμφωνα με την υπό στοιχεία 2/64978/0022/14.11.2006 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 1671), μπορεί να γίνει χρήση πόρων του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η σχετική δαπάνη

μπορεί να βαρύνει τη Συλλογική Απόφαση Έργων (ΣΑΕ) 445/2 του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του έτους 2021 και συγκεκριμένα το έργο με κωδικό 2019ΣΕ44520000 και τίτλο «Πληρωμή αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει του άρθρου 13 του ν. 4728/2020 (Α` 186), Π.Κ. 2014ΣΕ04700000», έως το ποσό των εκατόν τριάντα τριών εκατομμυρίων πεντακοσίων σαράντα δύο χιλιάδων ευρώ (133.542.000 ευρώ) και την οικεία συλλογική απόφαση του έτους 2022 έως το ποσό των πενήντα εκατομμυρίων επτακοσίων εξήντα χιλιάδων ευρώ (50.760.000 ευρώ) ή αντίστοιχο έργο Συλλογικής Απόφασης του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.».

Δείτε επίσης

 Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικοί επαγγελματικού προσανατολισμού: Καταργούνται οι θέσεις στα ΚΕΔΑΣΥ-Δύνανται αποσπάσεως στη νέα δομή
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Προτεραιότητα στα ολιγoθέσια σχολεία | Διάταξη
Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών και με υπερωρίες
Αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών: Από 16 έως 31 Οκτωβρίου-Διάταξη για πιστοποιητικό νεογέννητου παιδιού
Αιτήσεις μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Υποβάλλονται από την 16η έως την 31η Οκτωβρίου κάθε έτους | Διάταξη

Πριν φύγετε

Η ΚΥΑ με τα μέτρα κορονοϊού έως 26.07.2021: Eστίαση-κέντρα διασκέδασης-γήπεδα-μετακινήσεις
 Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021: Σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση