Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή από τη  Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτή Δράμας και Τομεάρχη Παιδείας του ΚΙΝΑΛ.

Ερώτηση κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ν. Κεραμέως, με την οποία επισημαίνεται ότι για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που ανήκουν στις ευπαθείς Ομάδες, δεν έχουν ληφθεί μέτρα προστασίας από τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Δείτε ακολούθως την Ερώτηση

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Άμεση ανάγκη λήψης μέτρων για την προστασία και πρόληψη των Εκπαιδευτικών Ευπαθών Ομάδων

Με επιστολή τους οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που ανήκουν στις Ευπαθείς Ομάδες, σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ. 55400/2021 (ΦΕΚ 4206/Β/12-9-2021), για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, και για το διάστημα αρχικά από 13 Σεπτεμβρίου 2021 έως και 20 Σεπτεμβρίου 2021, αλλά και μετέπειτα, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Δ1α/ΓΠ.οικ. 55732/2021, «Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερίπτωση 1.1–1.11 της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, «σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό».

Για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

που ανήκουν στις Ευπαθείς Ομάδες, στις ίδιες ακριβώς ομάδες αυξημένου κινδύνου και με νεότερη ΚΥΑ αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17.9.2020 (Β ́4011, ΑΔΑ ΩΔΧ746ΜΤΛ6-956), δεν υπάρχει κανένα απολύτως προληπτικό μέτρο.

Αντίθετα βρέθηκαν σε τάξεις και σε πολυάριθμα τμήματα,

πολλοί από αυτούς δε, που ανήκουν στην δευτεροβάθμια ή σε ειδικότητες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εργάζονται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία προκειμένου να καλύψουν το ωράριο και τα κενά των σχολείων κι έρχονται σε επαφή έως και με 500 διαφορετικά παιδιά και 2, 3 ή και περισσοτέρους συλλόγους διδασκόντων την εβδομάδα.

Παράλληλα,

σύμφωνα με τον αριθμό 111525/ΓΔ4 «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022 αρ. 1» «…οι σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική́ παρουσία την εκπαιδευτική́ διαδικασία»

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η Υπουργός:
  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο, άμεσα, για να εκδώσει ξεκάθαρα μέτρα προστασίας και πρόληψης και για τους εκπαιδευτικούς ευπαθών ομάδων, χωρίς να τους διαχωρίζει από τους υπόλοιπους Δημοσίους υπαλλήλους ευπαθών ομάδων, για τους οποίους έχουν ληφθεί ήδη ανάλογα μέτρα;
  1. Γιατί διαχωρίζονται παιδιά και εκπαιδευτικοί των ίδιων ευπαθών ομάδων, όταν οι ειδικοί αναφέρουν πως οι ενήλικες και με τις μεταλλάξεις «Delta» και «Μu» κινδυνεύουν πολύ περισσότερο ακόμη κι αν είναι εμβολιασμένοι;
  2. Είναι στις προβλέψεις του Υπουργείου σας, για την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση, για το σχολικό́ έτος 2021-2022, που υποχρεούνται να παρέχουν οι σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε μαθητές που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική́ παρουσία την εκπαιδευτική́ διαδικασία, τα μαθήματα να τα αναλάβουν οι Εκπαιδευτικοί Ευπαθών Ομάδων;
  3. Θα υπάρξει πρόβλεψη από το Υπουργείο για τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες αλλά δεν επιτρέπεται να εμβολιαστούν καθώς και για τους εκπαιδευτικούς που εμβολιαστήκαν μεν με την 1η δόση, αλλά δεν τους επιτρέπεται να συνεχίσουμε με τη 2η;
  4. Τι θα προβλέψει το Υπουργείο σας για τους εκπαιδευτικούς ευπαθών ομάδων, που αν και εμβολιαστήκαν πλήρως, λόγω όμως υποκείμενου νοσήματος και ανοσοκαταστολής δεν αναπτύξανε αντισώματα, όταν μάλιστα η Επιτροπή Εμβολιασμών αναφέρει ότι οι ανοσοκατεσταλμένοι παραμένουν ευάλωτοι στη λοίμωξη και μετά τον βασικό εμβολιασμό τους και τους παραπέμπουν για τρίτη δόση;

Η ερωτώσα Βουλευτής

 Χαρά Κεφαλίδου

Δείτε επίσης

Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή
Αναφορά στη Βουλή για την Παράλληλη Στήριξη επιστολή του Συλλόγου η “Η Αγία Σκέπη”
Αντισεισμικός έλεγχος σχολείων: Αμεση διενέργεια ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή του ΚΙΝΑΛ
Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας edupass σε Διευθυντές σχολείων και ΑΕΙ-Πως γίνονται οι δηλώσεις
Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
Ερώτηση για μετεγγραφές αδελφών προπτυχιακών φοιτητών, στη Βουλή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση