Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό: Φιλολογική επιμέλεια και διανομή σε σχολεία Ειδικής και Γενικής εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό: Φιλολογική επιμέλεια και ακολούθως διανομή στις σχολικές μονάδες Γενικής και Ειδικής εκπαίδευσης.

Προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό

Συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για τη φιλολογική επιμέλεια εκπαιδευτικού υλικού που έχει παραχθεί για μαθητές με αναπηρία από ειδικούς Επιστήμονες/Εμπειρογνώμονες στο πλαίσιο της Πράξης:

«Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού»,

προκειμένου να αποσταλεί στο ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ για εκτύπωση και διανομή στις σχολικές μονάδες γενικής και ειδικής εκπαίδευσης της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό επίκειται η έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης από τη Δ/νση ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ.

Η συγκρότηση της ομάδας έχει ως εξής:
  1. Αφεντουλίδου Άννα, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  2. Νικάκης Βασίλειος, Αποσπασμένος Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  3. Καρναβάς Κωνσταντίνος, Αποσπασμένος Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  4. Τσιαούση Δήμητρα, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  5. Σαπουνά Αγγελική, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  6. Καρύγιαννη Ουρανία, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02
  7. Φραγκαλέξη Καλλιόπη, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, ΠΕ02 Η συγκρότηση της εν λόγω ομάδας εργασίας, ανατέθηκε χωρίς κόστος.
Το εκπαιδευτικό υλικό που πρόκειται να αποσταλεί από το ΙΕΠ στο ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ κατόπιν αιτήματος της Δ/νσης ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ αφορά στα εξής:

ΠΕ3.4 Οδηγός Εκπαίδευσης για μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος

ΠΕ3.5 Έντυπο και ψηφιακό υλικό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης

ΠΕ3.7 Προσβάσιμο υλικό για μαθητές με αναπηρία

ΠΕ3.8 Εικαστικό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με αναπηρία

ΠΕ3.9 Ανάπτυξη καθολικά σχεδιασμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά της Ε’ τάξης δημοτικού

ΠΕ4.1 Ανάπτυξη υλικού για την εκπαίδευση στην ανάγνωση και γραφή braille

ΠΕ4.2 Αγωγή κινητικότητας, προσανατολισμού και δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης τυφλών μαθητών

ΠΕ4.3 Ανάπτυξη απτικής νοηματικής επικοινωνίας για μαθητές με τύφλωση και πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση

Στα μέλη της ομάδας εργασίας θα χορηγηθεί βεβαίωση και θα  αναγραφεί το όνομα του κάθε μέλους της ομάδας στους συντελεστές της έκδοσης του αντίστοιχου εγχειριδίου που επιμελήθηκε και συγκεκριμένα για τη φιλολογική επιμέλεια.

Το συντονισμό των εργασιών της εν λόγω ομάδας θα έχει η υπεύθυνη της Πράξης, κα Μαρία Γελαστοπούλου, Σύμβουλος Β΄ με εξειδίκευση στην Ειδική και Ενταξιακή εκπαίδευση.

Δείτε το έγγραφο

Δείτε επίσης

Απόφοιτοι ΕΕΕΕΚ: 13 Βουλευτές της Ν.Δ ζητούν μια νέα μετα-γυμνασιακή δομή
Κύκλος εργαστηρίων για άτομα με αυτισμό: Στο Μουσείο Αργυροτεχνίας Ιωαννίνων
Συμβουλευτική στήριξη σε γονείς με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού: Στο Δήμο Θεσσαλονίκης
Τέχνη και αυτισμός: Μία σχέση επικοινωνίας για παιδιά με αυτισμό – Ιδρυμα Γουλανδρή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

Γράψτε μία απάντηση