Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών και με ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης-Διάταξη στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ.
Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
H κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών από το Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης μπορεί να γίνεται και με ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των αντίστοιχων διατάξεων που κάθε φορά ισχύουν στη Γενική Εκπαίδευση.
Τα παραπάνω προβλέπονται σε διάταξη στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, το οποίο εισήχθη εχθές αργά το βράδυ στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση.
_______________
Αναλυτικά
Άρθρο 171
Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών – Τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 3699/2008
Στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) προστίθεται εδάφιο περί κάλυψης υπηρεσιακών αναγκών και με ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης και η παρ. 3 διαμορφώνεται ως εξής:
«3. Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι και παράλληλης στήριξης, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου και με εισήγηση του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ, δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων.
Στις ΣΜΕΑΕ που φοιτούν μαθητές οι οποίοι ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν σπουδές ή εξειδίκευση στον αυτισμό.
H κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών
μπορεί να γίνεται και με ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των αντίστοιχων διατάξεων που κάθε φορά ισχύουν στη Γενική Εκπαίδευση.».
_______________
Η παράγραφος 3 του νόμου 3699/2008
“3. Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι και παράλληλης στήριξης, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου και με εισήγηση του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ, δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων.
Στις ΣΜΕΑΕ που φοιτούν μαθητές οι οποίοι ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν σπουδές ή εξειδίκευση στον αυτισμό”.
Δείτε επίσης
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικοί επαγγελματικού προσανατολισμού: Καταργούνται οι θέσεις στα ΚΕΔΑΣΥ-Δύνανται αποσπάσεως στη νέα δομή
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Προτεραιότητα στα ολιγoθέσια σχολεία | Διάταξη
Αιτήσεις μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Υποβάλλονται από την 16η έως την 31η Οκτωβρίου κάθε έτους | Διάταξη
Πριν φύγετε
Η ΚΥΑ με τα μέτρα κορονοϊού έως 26.07.2021: Eστίαση-κέντρα διασκέδασης-γήπεδα-μετακινήσεις
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021: Σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/proswpiko-eidikis-agwgis-kai-ekpaidefsis-kalipsi-ipiresiakwn-anagkwn-kai-me-uperwries/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
1 Σχόλιο
Καλημερα κ.Βουγια. Η διαταξη αυτη με τις υπερωριες στην ειδικη αγωγη, μπορει να οδηγησει στην μειωση αναπληρωτων ;