Δευτέρα, 19 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Οποιος την αρνείται δεν έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Οποιος την αρνείται δεν έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης – Είναι καινούργια διαδικασία και ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα – Τι είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη σημερινή του επίσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας για την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επισκέφθηκε το πρωί ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου προήδρευσε σε σύσκεψη με αντικείμενο τις προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας, τη συνολική επισκόπηση της πορείας των παρεμβάσεων που έχουν γίνει στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την αποτίμηση και της προόδου που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων και ζητήματα που αφορούν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπου ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι πρόκειται περί μιας καινούργιας διαδικασίας, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, τονίζοντας με έμφαση ότι δεν υπάρχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης για κάποιον εκπαιδευτικό που αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί.

Χαρακτηριστικά είπε:

“Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ είναι ξεκάθαρη και η κατεύθυνση που έχω δώσει στο Υπουργείο πολύ σαφής: εάν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης”.

Δείτε σχετικά

Στο Υπουργείο Παιδείας ο Πρωθυπουργός: Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας 

Δείτε επίσης

10000 νέοι διορισμοί με έμφαση στην Πρωτοβάθμια και ειδικά στα Νηπιαγωγεία-Δηλώσεις Υπ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη

Ζαχαράκη για διορισμούς Νηπιαγωγών: Eξαρτάται από τον αριθμό οργανικών κενών μετά από Μεταθέσεις/Μετατάξεις 

10.000 διορισμοί το 2025 αλλά χωρίς να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις που θα γίνουν; 

Πριν φύγετε

Υπολογισμός μισθοδοσίας δημοσίου υπαλλήλου ΠΕ/ΤΕ/ΔΕ/ΥΕ ανά ΜΚ-Μικτά-Καθαρά-Φόρος | Εφαρμογή 

Προκήρυξη 2Κ/2025: 162 θέσεις στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-Αιτήσεις από 15 έως 30.05.2025

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply