Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρωθυπουργός: Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρωθυπουργός: Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας – Σήμερα κάνουμε ένα βήμα μπροστά.

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας των σχολείων, μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων σήμερα Δευτέρα 10.01.2022, εύχεται “Καλή αρχή με ανοιχτά και ασφαλή σχολεία!”, επισημαίνοντας πως “Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας”.

Η ανάρτηση του Πρωθυπουργού

“Καλή αρχή με ανοιχτά και ασφαλή σχολεία!

Παρά τις δυσκολίες, όπως παντού στον κόσμο, έτσι και στην Ελλάδα οι μαθητές επιστρέφουν στη γνώση και οι εκπαιδευτικοί μας στο λειτούργημά τους.

Μάλιστα την πρώτη μέρα μαθημάτων, χάρη στο σύστημα των μαζικών τεστ, εντοπίστηκαν πάνω από 15.000 κρούσματα κορωνοϊού τα οποία, διαφορετικά, θα κυκλοφορούσαν στην κοινότητα μεταδίδοντας πολύ πιο εύκολα τον ιό. Θέλω να υπογραμμίσω ότι η πατρίδα μας είναι στις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη σε εργαστηριακούς και αυτοδιαγνωστικούς ελέγχους.

Μέχρι τώρα έχει οργανώσει και διαθέσει 94.000.000 τεστ σε 7.800.000 πολίτες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, μαζί με τους εμβολιασμούς είναι η καλύτερη απάντηση στην πανδημία και ειδικά στην μετάλλαξη «Ο».

Γι΄αυτό και το πρόγραμμα παρακολούθησης της δημόσιας υγείας συνεχίζεται σε ολόκληρη τη χώρα. Είναι σίγουρο ότι τις επόμενες εβδομάδες θα υπάρξουν κάποια προβλήματα. Όμως θα είναι μικρότερα από το κέρδος που θα έχει η κοινωνία, οι γονείς και, κυρίως, τα παιδιά μας.

Με το σαφές αλλά και ευέλικτο σχέδιο της Πολιτείας, τη συμπαράσταση των εκπαιδευτικών και την κατανόηση όλων, σήμερα κάνουμε ένα βήμα μπροστά.

Τα ανοιχτά σχολεία μπορούν να γίνουν προάγγελος και της ανοιχτής κοινωνίας”.

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση