Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με στέρηση αποδοχών ενός μήνα η μη ανταπόκριση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με στέρηση αποδοχών ενός μήνα η μη ανταπόκριση σε αυτό το καθήκον από αξιολογητές και αξιολογούμενους.

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση

“Η παράλειψη ανταπόκρισης σε αυτό το καθήκον, είτε από τους αξιολογητές είτε από τους αξιολογούμενους, εφεξής θα συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με επιπτώσεις στην εξέλιξη του/της εκπαιδευτικού, αλλά και με στέρηση αποδοχών ενός μήνα”.

Με την παραπάνω φράση τοποθετήθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σε ανάρτησή του στο facebook, σχετικά με το κυβερνητικό έργο την εβδομάδα που πέρασε.

Ακολουθεί η πλήρης αναφορά του Πρωθυπουργού για το τι έγινε στον τομέα της εκπαίδευσης την εβδομάδα που μας πέρασε:

“Περνάμε στην εκπαίδευση: αυτή την εβδομάδα ανακοινώθηκε ένα εξαιρετικό νέο πρόγραμμα που εντάχθηκε από τη φετινή σχολική χρονιά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Λέγεται «Τα σχολεία «υιοθετούν» χερσαία και παράκτια οικοσυστήματα της Ελλάδας». Στόχος του είναι να βοηθήσει στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών. Κάθε σχολείο λοιπόν θα «υιοθετήσει» μία έκταση (πάρκο, αλσύλλιο, περιαστικό πράσινο, ζώνη μικτών δραστηριοτήτων, δρυμό, πεδινή έκταση, περιοχή που κάηκε ή πλημμύρισε πρόσφατα ή μια ακτή) και θα αναλάβει να κάνει δράσεις πρόληψης και προστασίας, και θα παρακολουθεί την εξέλιξη του οικοσυστήματος.

Θα μείνω στον χώρο της εκπαίδευσης για δύο ακόμα ειδήσεις: φέτος το πρόγραμμα σχολικών γευμάτων ξεκίνησε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και σε περισσότερα σχολεία από πέρυσι. Καθημερινά, διανέμονται 217.267 σχολικά γεύματα σε 1.658 δημοτικά σχολεία σε 134 Δήμους σε όλη τη χώρα. Ο προϋπολογισμός για φέτος είναι 102 εκ. ευρώ, αυξημένος κατά 39% από το 2020.

Προχωρήσαμε επίσης στην πρόσληψη 2.763 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2023-2024. Έτσι, καλύπτουμε τα διαπιστωμένα κενά, ώστε να προχωρήσει απρόσκοπτα το διδακτικό έργο, ελπίζοντας πως ακόμη περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν και στη διαδικασία αξιολόγησής τους, που είναι άλλωστε καθήκον και υποχρέωση.

Η παράλειψη ανταπόκρισης σε αυτό το καθήκον, είτε από τους αξιολογητές είτε από τους αξιολογούμενους, εφεξής θα συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με επιπτώσεις στην εξέλιξη του/της εκπαιδευτικού, αλλά και με στέρηση αποδοχών ενός μήνα”.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Είναι γραμμένη σε πέτρα-Θα τηρηθούν κατά γράμμα όσα έχουν ψηφισθεί”

Οδηγίες αξιολόγησης 2023-24, εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο 

Αποτελέσματα αξιολόγησης σχολικής μονάδας στην πρώτη εφαρμογή 2021-22 | Εκθεση ΙΕΠ 

ΔΟΕ-νέα εγκύκλιος Αξιολόγησης: “Τίποτε νέο. Επανάληψη των εκβιασμών και των απειλών” 

ΟΛΜΕ-αξιολόγηση εκπαιδευτικών 2023-24: Τρίωρες Στάσεις Εργασίας από Τετάρτη 1 έως και Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση