Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρωτοβουλία “Νοιαζόμαστε”: Η Ν.Δ. στο ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρωτοβουλία “Νοιαζόμαστε”: Η Νέα Δημοκρατία στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες – “Χρειάζονται υποδομές και νέο σύγχρονο πλαίσιο ώστε να εξασφαλίσουμε το μέλλον των παιδιών”.

Πρωτοβουλία “Νοιαζόμαστε”

Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες, που στεγάζεται στο Αιγάλεω, επισκέφθηκε την Μ. Τετάρτη 28.04.2021 αντιπροσωπεία της Νέας Δημοκρατίας με επικεφαλής τον Γραμματέα του κόμματος Γιώργο Στεργίου.

Μαζί με τον Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργο Στεργίου, συμμετείχαν
  • ο Γραμματέας Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Γιώργος Κώττης,
  • ο Γραμματέας ΑμεΑ Κώστας Λολίτσας,
  • η Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μαρία Νάτσιου,
  • ο επικεφαλής και ο Οργανωτικός Γραμματέας της Γραμματείας Τοπικής Αυτοδιοίκησης Διονύσης Χατζηδάκης και Σπύρος Σταθούλης και
  • ο Τομεάρχης Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής της Νέας Δημοκρατίας Τάσος Κορίλλης.

Παραβρέθηκε επίσης ο Δήμαρχος Αιγάλεω Γιάννης Γκίκας.

Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ)

μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες, είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που εκπαιδεύει μαθητές με προβλήματα όρασης και άλλες αναπηρίες όπως κινητικές, αυτισμό, νοητική υστέρηση, κώφωση.

Στη συγκεκριμένη δομή λειτουργεί και οίκημα προσομοίωσης κατοικίας για την εξοικείωση των μαθητών με απλές καθημερινές δραστηριότητες.

_________________

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ν.Δ.

Τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας προσέφεραν εξειδικευμένα υλικά για τη διευκόλυνση της λειτουργίας του εργαστηρίου καθώς και εκπαιδευτικά βοηθήματα για τους μαθητές. Ο διευθυντής του ΕΕΕΕΚ ανταπέδωσε με χειροποίητα δώρα των παιδιών.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που ακολούθησε,

διαπιστώθηκε πως τη φετινή χρονιά όλες οι δομές της Ειδικής Αγωγής λειτουργούν πληρέστερα από κάθε άλλη προηγούμενη.

Εξασφαλίστηκαν εγκαίρως οι απαραίτητοι πόροι και έτσι προχώρησαν οι πρώτοι στην ιστορία των ειδικών σχολείων διορισμοί 4.500 και πλέον εκπαιδευτικών.

Παρέμειναν ανοιχτές παρά τους περιορισμούς της πανδημίας με το προσωπικό και τους μαθητές τους να εμβολιάζονται κατά προτεραιότητα.

Επιπλέον,

για δομές που οι μαθητές τους αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες λόγω τύφλωσης και κώφωσης, υπήρξε μέριμνα για προσωπικό με αυξημένα προσόντα ταυτόχρονης πιστοποίησης Braille και νοηματικής.

Ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Στεργίου στο τέλος της επίσκεψης δήλωσε:

“Δομές όπως το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης αποτελούν το ιδανικότερο περιβάλλον για τους μαθητές με σοβαρές αναπηρίες αλλά και μία ουσιαστική βοήθεια για τους γονείς τους που επωμίζονται ένα δυσανάλογα βαρύ φορτίο.

Μπορεί να έχουν γίνει αρκετά τους τελευταίους μήνες, οφείλουμε όμως όλοι, κυβέρνηση, κόμματα και αυτοδιοίκηση, να κάνουμε πολύ περισσότερα.

Δεν αρκεί μόνο η εξαιρετική δουλειά του διεπιστημονικού προσωπικού που εργάζεται σε αυτές τις δομές. Χρειάζονται υποδομές και νέο σύγχρονο πλαίσιο ώστε να εξασφαλίσουμε το μέλλον των παιδιών”.

Δείτε επίσης

Συμπεριληπτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: Στην Α/θμια-Β/θμια εκπαίδευση και στα Ειδικά και Επαγγελματικά Λύκεια
Για ποιους λόγους ανοίγουν τα σχολεία 10 Μαΐου: Τα τρία δεδομένα
Παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές-Μνημόνιο συνεργασίας Υπουργείων Παιδείας και Υγείας
Οδηγίες δικαιολόγησης απουσιών μαθητών συνοικούντων με άτομα πάσχοντα από σοβαρό υποκείμενο νόσημα
 Εκπαιδευτικά Προγράμματα Υπουργείου Παιδείας: Πρόσκληση σε Φορείς για υποβολή αιτημάτων για το 2021-22

Πριν φύγετε

45 χρόνια από την εξέγερση των τυφλών 1976-2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση