Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Προτεραιότητα στην Ευρώπη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Προτεραιότητα στην Ευρώπη-Μοχλός ευημερίας και ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς-Διαδικτυακή διάσκεψη των Υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης

Στη διαδικτυακή διάσκεψη των Υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συζητήθηκε η ψηφιακή εκπαίδευση και το μέλλον της στην Ευρώπη.

Η ψηφιακή εκπαίδευση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, αποτελεί βασικό τομέα πολιτικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ευρώπης και μοχλός ευημερίας και ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατά την παρέμβασή της, παρέθεσε τρεις βασικές προτεραιότητες:
  • τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων,
  • την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος και προώθηση της ισότητας στην πρόσβαση, καθώς και
  • τον εμπλουτισμό της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία.
Αναφερόμενη στην ενίσχυση των ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων, η κα Κεραμέως τόνισε πως

σε αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε τόσο μέσω των νέων προγραμμάτων σπουδών και των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών όσο και μέσω μιας νέας εκπαιδευτικής ενότητας, των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και εργαστήρια STEM και ρομποτικής”.

Στη συνέχεια,

η Υπουργός υπογράμμισε τη σημασία της παροχής τεχνολογικού εξοπλισμού και της αναβάθμισης των δικτύων και των ψηφιακών πλατφορμών.

Στην Ελλάδα, μέσω επιταγής αξίας 200 ευρώ,

εξασφαλίστηκε η αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού για μαθητές και φοιτητές με χαμηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Επιπλέον ενισχύθηκαν οι φορητές συσκευές σχολείων, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίστηκαν οι συνδέσεις ίντερνετ και οπτικών ινών σε πάνω από 7.000 σχολεία της χώρας.

Κλείνοντας, η κυρία Κεραμέως

αναφέρθηκε τον εμπλουτισμό της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία και στον τρόπο που αυτός μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, ποικιλομορφία και εξατομίκευση διδακτικών μεθόδων.

Δείτε επίσης

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Οι αλλαγές στην Πρωτ/θμια-Δευτ/θμια-Τριτ/θμια-Ειδική Αγωγή
Προσλήψεις αναπληρωτών-αλλαγές: Καταχώριση κενών σε ενιαία εφαρμογή-Ψηφιακή ανάληψη υπηρεσίας
Ενημέρωση υποψηφίων Πανελλαδικών με sms για τη βαθμολογία, το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς

Πριν φύγετε

Τηλεδιασκέψεις Διευθυντών Εκπ/σης, Προϊστ/νων ΚΕΣΥ, Δ/ντών σχολείων για διορισμούς-Υπηρ. μεταβολές-Κατανομή εκπ/κών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση