Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφοφορία επί των άρθρων νομοσχεδίου Ιδιωτικής Εκπαίδευσης: Ποια ψηφίσθηκαν από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφοφορία επί των άρθρων νομοσχεδίου Εκσυγχρονισμού της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης: Ποια ψηφίσθηκαν από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης.

Ψηφοφορία επί των άρθρων

Ψηφίσθηκε, χθες Τρίτη 28.07.2020, από την Ολομέλεια της Βουλής επί της αρχής, επί των άρθρων και επί του συνόλου το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες ρυθμίσεις.

Επί της αρχής

Ψήφισαν υπέρ η Νέα Δημοκρατία και η Ελληνική Λύση, και αρκετά άρθρα του νομοσχεδίου ψηφίσθηκαν από κόμματα της Αντιπολίτευσης, ενώ υπήρξαν διατάξεις που υπερψηφίσθηκαν και από τις έξι κοινοβουλευτικές ομάδες της Βουλής.

Δείτε το ψηφισθέν νομοσχέδιο

____________________

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ
Καθολική αποδοχή έλαβαν τα άρθρα που αφορούν
  • Σε ζητήματα ομογενειακών σχολείων Κωνσταντινούπολης και Ελληνικού Γυμνασίου-Λυκείου Ίμβρου (άρ. 16),
  • σε διορισμούς και προσλήψεις εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) με πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille και της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) (άρ. 17), καθώς και
  • σε ζητήματα επιμισθίων εξωτερικού (άρ. 23).
Κανένα κόμμα δεν καταψήφισε τις εξής διατάξεις, που συγκέντρωσαν μόνο θετικές ψήφους ή «παρών»:
  • Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων – σχέδιο, μουσική, ξένες γλώσσες (άρ. 14),
  • λειτουργία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) κατά το σχολικό έτος 2020-2021 (άρ. 15),
  • έκδοση του Κανονισμού Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» (άρ. 18),
  • ρυθμίσεις για τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (άρ. 24),
  • ρυθμίσεις για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (άρ. 25),
  • χρηματοδότηση του έργου «Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα Κάλλιπος+» (άρ. 27),
  • κάλυψη δαπανών για τη συμμετοχή Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε ενωσιακά προγράμματα (άρ. 28).
Με ενισχυμένη πλειοψηφία τεσσάρων στα έξι κόμματα εγκρίθηκαν:
  • H ενισχυτική διδασκαλία ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων – σχέδιο, μουσική, ξένες γλώσσες (άρ. 14),
  • το Μητρώο Ωρομισθίου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Συμβούλων Ψυχολόγων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (άρ. 19),
  • οι ρυθμίσεις για τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (άρ. 24),
  • η χρηματοδότηση του έργου «Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα Κάλλιπος+» (άρ. 27),
  • η κάλυψη δαπανών για τη συμμετοχή Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε ενωσιακά προγράμματα (άρ. 28),
  • η μεταφορά μαθητών/πρόσληψη προσωπικού για τον καθαρισμό σχολικών μονάδων/αποζημίωση εθελοντών σχολικών τροχονόμων (άρ. 33-34-35).

 Δείτε σχετικά

Ψηφισθέν νομοσχέδιο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με διατάξεις για Δ/ντές Εκπ/σης-Ανασύσταση Συμβουλίων-Διορισμούς και προσλήψεις με Braille και Νοηματική κ.α.
Νίκη Κεραμέως: 10 αλήθειες για το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση
Ομιλία Υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη στη Βουλή για το νομοσχέδιο της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
Κεφαλίδου για νόμο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης: Μεταρρυθμίσεις και συναινέσεις χωρίς τον φόβο του πολιτικού κόστους
Προσωρινοί Διευθυντές Εκπαίδευσης-Ανασύσταση Υπηρεσιακών Συμβουλίων | Τροπολογία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση