Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακές δεξιότητες: Tο νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών Α/θμιας ξεκινά 8 Μαρτίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακές δεξιότητες: Tο νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαιδευτικών Α/θμιας ξεκινά 8 Μαρτίου – “Μαθαίνουμε Ψηφιακά-Διδάσκουμε Ψηφιακά”.

Ψηφιακές δεξιότητες

Σε συνέχεια του προγράμματος για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο, τη Δευτέρα 8 Μαρτίου ξεκινάει το νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα “Μαθαίνουμε Ψηφιακά-Διδάσκουμε Ψηφιακά”, που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Αξιοποιώντας τη γνωστή edx πλατφόρμα, που έχουν δημιουργήσει το Harvard και το ΜΙΤ για την παροχή ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων, και προσαρμόζοντάς τη στις ανάγκες του, το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει την επιμορφωτική πολιτική του αναμορφώνοντας την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών μέσα από μία σύγχρονη, ευέλικτη και αποτελεσματική μορφή επιμόρφωσης που προσιδιάζει στα νέα δεδομένα και της απαιτήσεις της εποχής.

 Στόχος του νέου MOOC (Massive Open Online Course),

παραμένει η παιδαγωγικά αποτελεσματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης, ώστε οι μελλοντικoί πολίτες να είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες ικανότητες για την πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους.

 Το πρόγραμμα,

εναρμονισμένο με τους εκπαιδευτικούς στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της Πλατφόρμας 21+, προτάσσει την ανάπτυξη σύγχρονων δεξιοτήτων, όπως η επίλυση προβλημάτων, η ευελιξία και η δημιουργικότητα, και συνολικά, τον ψηφιακό και τεχνολογικό εγγραμματισμό.

 Με την ολοκλήρωση του προγράμματος,

οι εκπαιδευτικοί θα είναι πιο εξοικειωμένοι με τις αποκαλούμενες 4Cs δεξιότητες: της Συνεργασίας (Collaboration), της Επικοινωνίας (Communication), της Κριτικής Σκέψης (Critical Thinking) και της Δημιουργικότητας (Creativity), και περισσότερο σε θέση να διαμορφώνουν εκπαιδευτικές εμπειρίες που αξιοποιούν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.

 Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε

σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, τον υπεύθυνο φορέα της ΕΕ για τη μεταφορά τεχνογνωσίας και καινοτομίας στην εκπαίδευση, και χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

“Σημαντικό ποσοστό των μαθητών που είναι σήμερα στο δημοτικό έχει εκτιμηθεί ότι θα ακολουθήσουν επαγγέλματα που δεν υπάρχουν ακόμη.

Σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η προετοιμασία και πρόβλεψη για τις μελλοντικές απαιτήσεις δεξιοτήτων, είναι πιο κρίσιμη από ποτέ.

Στις μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες που προωθούμε,

η αναβάθμιση των δεξιοτήτων κατέχει σημαντική θέση στην επιμορφωτική πολιτική μας, και σε αυτή την κατεύθυνση, μέριμνά μας είναι να επιμορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς μας με σημαντικά εργαλεία, και αυτοί με τη σειρά τους να βοηθήσουν τους μαθητές μας να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες του μέλλοντος”.

 Χρήσιμοι σύνδεσμοι

https://mooc.edu.gr

https://youtu.be/hehVpRe4YKA

#moocedugr

Δείτε επίσης

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού: Το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας
Υλοποίηση νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: 1η συνεδρίαση Ολομέλειας ΚΣΕΕΚ
ΟΠΕΚΑ-Σχολικά Γεύματα: Την επόμενη εβδομάδα θα υπογραφούν οι συμβάσεις με τους παρόχους
 Προσλήψεις 1.054 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση