Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακή Μέριμνα-Νέοι δικαιούχοι: Ο Γ κύκλος θα ξεκινήσει στο τέλος Αυγούστου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακή Μέριμνα-Νέοι δικαιούχοι: Ο Γ κύκλος θα ξεκινήσει στο τέλος Αυγούστου-Οι δικαιούχοι θα λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών.

Ψηφιακή Μέριμνα-Νέοι δικαιούχοι

Διευρύνονται οι κατηγορίες των δικαιούχων της «Ψηφιακής Μέριμνας», του προγράμματος των Υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.», εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κατά τη διάρκεια του Γ’ κύκλου,

ο οποίος θα ξεκινήσει στο τέλος Αυγούστου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι οικογένειες οι οποίες είναι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ στις Β’ και Γ’ εισοδηματικές κατηγορίες (ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα από 6.000 έως 15.000 ευρώ), και ταυτόχρονα έχουν τρία ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα ή έχουν εξαρτώμενο τέκνο με αναπηρία.

Όπως συνέβη και στους πρώτους δύο κύκλους του προγράμματος,

οι δικαιούχοι του Γ’ κύκλου θα λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).

Επίσης, στις 30 Ιουλίου 2021 έκλεισαν οι Α’ και Β’ κύκλοι της «Ψηφιακής Μέριμνας».

Οι δικαιούχοι, των οποίων οι αιτήσεις έχουν ήδη κατατεθεί και εγκριθεί (ή πρόκειται να εγκριθούν), θα μπορούν να κάνουν χρήση των επιταγών τους για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού έως τη 1 Νοεμβρίου 2021.

Συνολικά, από τις 5 Απριλίου 2021,

όταν άνοιξε ο Α’ κύκλος του προγράμματος, έως τις 30 Ιουλίου 2021, εκδόθηκαν 435.484 επιταγές 264.592 δικαιούχων.

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.

Οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης.

Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, με ειδική πρόνοια για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στις οποίες και απευθύνεται ο Γ’ κύκλος της «Ψηφιακής Μέριμνας» κατά προτεραιότητα.

Δίνουμε επιπλέον ψηφιακά εργαλεία για το σήμερα και το αύριο, σε κάθε παιδί. Μεριμνούμε, υποστηρίζουμε, ενισχύουμε”.

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση-Επιλογές στελεχών-Νέο σχολείο: Το νομοσχέδιο όπως ψηφίσθηκε και εστάλη για ΦΕΚ
Κεραμέως-3 πυλώνες νέου σχολείου: Αυτονομία, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας
Προσλήψεις αναπληρωτών με 3μηνες συμβάσεις για αντικατάσταση όσων αδυνατούν λόγω covid η δεν διαθέτουν πιστοποιητικά
Δείτε ολόκληρη την Τροπολογία 1038/24 27.7.2021 Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αναστολή καθηκόντων-περικοπή αποδοχών-μη ανάληψη υπηρεσίας
Χρονοδιάγραμμα διορισμών-προσλήψεων αναπληρωτών: Ανακοίνωση διοριστέων-Κενά για πρόσληψη αναπληρωτών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση