Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακή μέριμνα-εκπαιδευτικοί: Το 97% έλαβε την επιταγή-132 εκ. ευρώ στην εκπαιδευτική κοινότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακή μέριμνα-εκπαιδευτικοί: 132 εκ. ευρώ στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού-Το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

Ψηφιακή μέριμνα-εκπαιδευτικοί

Ολοκληρώθηκε, ύστερα από παράταση ενός μήνα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης, το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ». Η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» αποτέλεσε συνέχεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» που υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Δικαιούχοι του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»  σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει

α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού ΠροσωπικούΕιδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και

β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Προγράμματος, και η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

Το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπέρασε συνολικά τα 132 εκ. ευρώ και αξιοποιήθηκαν κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο συνολικός αριθμός των εξαργυρωμένων επιταγών ξεπέρασε τις 664.000 ενώ οι ωφελούμενοι συνολικά ανέρχονται σε περισσότερες από 292.000 οικογένειες και 163.000 εκπαιδευτικούς, που αγόρασαν συνολικά πάνω από 528.000 συσκευές.

Τα Προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΥΠΑΙΘ για την υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου στην Ελλάδα.

Η συνολική επένδυση είχε ως στόχο

α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία

β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου COVID-19.

Τα Προγράμματα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 

Συνολικός Αριθμός Επιταγών 672.751
Επιταγές που εξαργυρώθηκαν 664.077
Συνολικός αριθμός συσκευών που αγοράστηκαν  528.811
Tablets 332.902
Laptops 174.267
Desktops 21.642
Δείτε επίσης

Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια 2023: 4η Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποβολή προτάσεων 

 Αδεια μονογονέων: Διευκρινιστική εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση