Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακό φροντιστήριο: Πότε ξεκινά η πιλοτική λειτουργία – Τι θα περιλαμβάνει

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακό φροντιστήριο: Πότε ξεκινά η πιλοτική λειτουργία-Τι θα περιλαμβάνει – Τι είπε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης. 

Ψηφιακό φροντιστήριο

Στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα” παραχώρησε συνέντευξη ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης και μίλησε μεταξύ άλλων για την δρομολογούμενη Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων και σε ζωντανή μετάδοση μαθημάτων και επιπλέον θα προσφέρει εργαλεία εμβάθυνσης και υποστήριξης.

Τι είπε ο Υπουργός αναλυτικά:

Εχουμε δρομολογήσει τnv Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία, μια πρωτοβουλία που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τους μαθητές να βελτιώσουν ns γνώσεις και τις επιδόσεις τους. Πρόκειται για ένα, θα μπορούσαμε να πούμε, «ψηφιακό φροντιστήριο», το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων και σε ζωντανή μετάδοση μαθημάτων και επιπλέον θα προσφέρει εργαλεία εμβάθυνσης και υποστήριξης.

Βίντεο με πρότυπες παραδόσεις

Αρχικά, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς πρόκειται να δημιουργήσουμε βίντεο με πρότυπες παραδόσεις για όλη την έκταση της. Ετσι, ένας μαθητής που έχασε λόγω ασθένειας ή απλώς επιθυμεί να επαναλάβει την παράδοση μιας ενότητας, θα μπορεί να ανατρέχει στο σχετικό οπτικοακουστικό υλικό, αλλά και σε επιπλέον βοηθήματα: σημειώσεις, ασκήσεις, πρόσθετο διδακτικό υλικό. Επιπλέον, σε κάθε ενότητα ο μαθητής θα μπορεί, εφόσον το επιθυμεί, να χρησιμοποιήσει το εργαλείο της αυτοαξιολόγησης προκειμένου να επιβεβαιώσει ότι όντως εμπέδωσε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου μαθήματος.

Δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο

Πέρα από την ασύγχρονη εκπαίδευση, θα παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, προκειμένου οι μαθητές που το επιθυμούν να έχουν πρόσθετη υποστήριξη από εκπαιδευτικούς. Και τέλος. η πλατφόρμα της Ψηφιακής Ενισχυτικής Διδασκαλίας θα υποστηρίζει και τη δυνατότητα υποβολής γραπτών ερωτήσεων από τους μαθητές και την απάντησή τους από εκπαιδευτικούς μέσω chat. Η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία αντανακλά την πρόθεσή μας να αξιοποιήσουμε τόσο την εξοικείωση των παιδιών μας με τα ψηφιακά μέσα όσο και την πολύτιμη εμπειρία που αποκομίσαμε από την τηλεκπαίδευση. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να προσφέρουμε προαιρετικά και, αυτονόητα, εντελώς δωρεάν σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή ένα επιπλέον εργαλείο υποστήριξή το οποίο «μιλάει τη γλώσσα τους», είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν οι νέοι και ταυτόχρονα πληροί τις εκπαιδευτικές προδιαγραφές.

Πότε θα ξεκινήσει η εφαρμογή αυτής της δράσης

Η πιλοτική λειτουργία θα ξεκινήσει με δύο μαθήματα στην τρέχουσα σχολική χρονιά-προσεγγιστικά, περίπου τον Φεβρουάριο- και στόχος μας είναι στις αρχές του επόμενου έτους να τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Μέσα από την πιλοτική λειτουργία επιδιώκουμε τόσο την εξοικείωση των μαθητών με αυτό το νέο εργαλείο διδασκαλίας όσο και την αξιολόγηση και βελτίωση της ίδιας της δράσης.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για Ψηφιακή Ενισχυτική Διδ/λία-Ψηφιακό απουσιολόγιο-Myschool-Επαγγ/κή Εκ/ση-Ιδ. Παν/μια 

Οι νέοι μισθοί στο δημόσιο με Πίνακες και παραδείγματα-Μισθολογικά κλιμάκια | Εγκύκλιος ΥΠ.ΟΙΚ 

Τα νέα επιδόματα θέσεων ευθύνης των Στελεχών Εκπαίδευσης και οι βασικοί μισθοί Συμβούλων ΙΕΠ | Εγγραφο

Οικογενειακή παροχή εκπαιδευτικών: Πως διαμορφώνεται από 1ης.01.2024 σύμφωνα με το Υπ. Οικονομικών 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) αναπληρωτών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών | Ενημέρωση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση