Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης και αλλαγή των Προγρ/των Σπουδών προανήγγειλε ο Κ. Πιερρακάκης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης-καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και αλλαγή προγραμμάτων σπουδών προανήγγειλε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κ. Πιερρακάκης.

Ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας δρομολογεί παρεμβάσεις που αφορούν στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και στην ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης, αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών της πληροφορικής, ενσωματώνει οριζόντια τη χρήση εργαλείων τεχνολογίας στις μεθόδους διδασκαλίας και αλλάζει τα Προγράμματα Σπουδών με στόχο τον εμπλουτισμό τους με ψηφιακό περιεχόμενο, ώστε η διδασκαλία να καταστεί ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική, σύμφωνα με τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ κο Κυριάκο Πιερρακάκη, ο οποίος προέβη σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή τη συμμετοχή του στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Υπουργού

“Συμμετείχα στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ, το οποίο επικεντρώθηκε στους τρόπους προσέλκυσης γυναικείων ταλέντων στις θετικές επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική, τις τέχνες και τα μαθηματικά (STEAM) και στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, τα ποσοστά συμμετοχής γυναικών σε θετικές επιστήμες στην Ελλάδα είναι πιο ενθαρρυντικά σε σχέση με τη συνολική εικόνα της ΕΕ. Οφείλουμε να εξαλείψουμε τα στερεότυπα και το χάσμα των φύλων, δημιουργώντας βιώσιμες και συμπεριληπτικές κοινωνίες και οικονομίες.

Απαιτούνται συνέργειες μεταξύ των κρατών – μελών της ΕΕ και στοχευμένα προγράμματα σε συνεργασία με κορυφαίες επιχειρήσεις στον χώρο της τεχνολογίας και με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που επικεντρώνονται στην ισότητα των φύλων και στην ανάδειξη του ρόλου της τεχνολογίας.

Στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού δρομολογούμε αντίστοιχες παρεμβάσεις στα προγράμματα σπουδών σε ολόκληρη την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και εκστρατείες ενημέρωσης από ψηφιακές πλατφόρμες σχετικά με τα επιτεύγματα των γυναικών στις θετικές επιστήμες.

Όσον αφορά την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και την ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης, προχωρούμε άμεσα στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών και τη χρήση εφαρμογών τόσο στο ΥΠΑΙΘΑ, όσο στα πανεπιστήμια και σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.

Δρομολογούμε, επίσης, αλλαγές στα προγράμματα σπουδών της πληροφορικής και προχωρούμε στην υλοποίηση προγραμμάτων εμπλουτισμού ψηφιακών δεξιοτήτων σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας.

Τέλος, ενσωματώνουμε οριζόντια τη χρήση εργαλείων τεχνολογίας στις μεθόδους διδασκαλίας και αλλάζουμε τα προγράμματα σπουδών με στόχο τον εμπλουτισμό τους με ψηφιακό περιεχόμενο ώστε η διδασκαλία να καταστεί ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική”.

Δείτε επίσης

Νέο σύστημα καταγραφής κενών: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Δ. Μιχαηλίδου για τη φιλοσοφία του νέου προγράμματος 

Μιχαηλίδου-Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία: Τι είπε για τη μονιμότητα και τη συναίνεση του γονέα 

Αλλαγές στα σχολεία: Ο σχεδιασμός του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply