Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψήφισμα κλάδου ΠΕ02 και ΠΕ03 για ενσωμάτωση του προγράμματος ΜΝΑΕ στην Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψήφισμα κλάδου ΠΕ02 και ΠΕ03 για ενσωμάτωση του προγράμματος “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ” (ΜΝΑΕ) στην Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών.

Ψήφισμα κλάδου ΠΕ02 και ΠΕ03

Ψήφισμα δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της ομάδας του Facebook ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ το οποίο καλεί τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠE02 και ΠΕ03 να ψηφίσουν προκειμένου να συμπεριληφθεί στη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών και το πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα Ε.Π.Α.Λ” (Μ.Ν.Α.Ε.).

Ακολουθεί το κείμενο του Ψηφίσματος και το Link!

Το συγχρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα Ε.Π.Α.Λ” (Μ.Ν.Α.Ε.) εφαρμόζεται κυρίως στους μαθητές της Α΄ τάξης των συγκεκριμένων Λυκείων, με στόχο την ομαλή μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, την ενίσχυση του γνωστικού τους επιπέδου και την ακαδημαϊκή τους ανέλιξη.

Δυστυχώς, έπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο ενημερωθήκαμε ότι το πρόγραμμα θα καθυστερήσει και δε θα συμπεριληφθεί στη Β’ φάση αναπληρωτών!

Ενώ, λοιπόν, από τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ το Υπουργείο γνωρίζει τον αριθμό των τμημάτων της Α’ λυκείου στα Ε.Π.Α.Λ. της χώρας και το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι ο αριθμός των μαθητών, ο οποίος ενδεχομένως να ΑΥΞΗΘΕΙ, καθώς θα προστεθούν σε αυτούς μετεξεταστέοι και μετεγγραφές, το Υπουργείο ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ καθυστερεί να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα που αποδεδειγμένα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των μαθητών των Ε.Π.Α.Λ.!

Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι το πρόγραμμα αυτό δεν επιβαρύνει τον τακτικό προϋπολογισμό, αλλά χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και έχει ήδη εγκριθεί μέχρι το 2026! Γιατί, λοιπόν, δε συμπεριλαμβάνεται στη Β΄ φάση, αφού οι διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί; Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να παλεύουμε για τα αυτονόητα;

Ως εκ τούτου, απαιτούμε:

• Tην άμεση εφαρμογή του προγράμματος σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας χωρίς καμία καθυστέρηση.

• Την άμεση πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού φιλολόγων και μαθηματικών, προκειμένου οι μαθητές των Ε.Π.Α.Λ να ενταχθούν ομαλά στη μαθησιακή διαδικασία και να λάβουν μέσω της συνδιδασκαλίας την απαραίτητη υποστήριξη από τους πρώτους μήνες του σχολικού έτους.

To Link του Ψηφίσματος

https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/upourgeio_paideias_threskeumaton_athletismou_psephisma_ton_kladon_pe02_kai_pe03_gia_ten_kathusterese_tou_programmatos_m_n_a_e/?cjdIikb&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-1736937-psephisma_ton_kladon_pe02_kai_pe03_gia_ten_kathusterese_tou_programmatos_m_n_a_e&utm_term=cjdIikb%2Bel

Δείτε σχετικά

Οδηγός ΕΣΠΑ για προσλήψεις στα ΕΠΑΛ εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων για το 2024-25 

Δείτε επίσης

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Πως προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές: Το νομοθετικό πλαίσιο πρόσληψης και τοποθέτησης από το Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση