Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για αξιολόγηση-επιλογές στελεχών και το νέο σχολείο με 158 υπέρ και 133 κατά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για αξιολόγηση-επιλογές στελεχών και το νέο σχολείο – “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”. 

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για αξιολόγηση

Συνεχίσθηκε και περατώθηκε σήμερα Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021 στην Ολομέλεια της Βουλής η μόνη συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.

Το νομοσχέδιο

έγινε δεκτό επί της αρχής, των άρθρων και επί του συνόλου κατά πλειοψηφία. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ είχαν ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία επί της αρχής.

Επί της αρχής ψήφισαν 291 Βουλευτές.
  • Υπέρ ψήφισαν 158 Βουλευτές.
  • Κατά ψήφισαν 133 Βουλευτές.

Για το άρθρο 56 του νομοσχεδίου, που αφορά στη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και το άρθρο 185, που προβλέπει καταργήσεις, συγχωνεύσεις και μετονομασίες Πανεπιστημίων, ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία.

Αρθρο 56

Υπέρ ψήφισαν 158 Βουλευτές και κατά ψήφισαν 106 Βουλευτές. 27 δήλωσαν “παρών”.

Αρθρο 185

Υπερ ψήφισαν 158 Βουλευτές και 133 ψήφισαν κατά .

______________

Νομοτεχνικές βελτιώσεις

Στη δευτερολογία της η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως απάντησε σε σχόλια της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης, και αναφέρθηκε σε νομοτεχνικές βελτιώσεις τις οποίες κατέθεσε και συγκεκριμένα:

  • Στα Σχολικά Συμβούλια, όπου την πλειοψηφία θα την έχουν οι σχολικές μονάδες και τα 4 από τα 7 μέλη (αυξάνονται από 5 που ήταν) θα είναι εκπαιδευτικοί του σχολείου, 3 εκπαιδευτικοί και ο Διευθυντής.
  • Στα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών οι 2 εκπαιδευτικοί που μετέχουν θα πρέπει να έχουν αρκετή προϋπηρεσία.
Επίσης ανάμεσα στις νομοτεχνικές βελτιώσεις που έχουν κατατεθεί περιλαμβάνονται:
Συμπερίληψη ΠΥΣΕΕΠ/ΠΥΣΔΙΠ

Στην παρ. 5 του άρθρου 15 οι λέξεις «και των μελών του Ε.Ε.Π.» αντικαθίστανται από τη φράση: «, των μελών του Ε.Ε.Π. και των διοικητικών υπαλλήλων» και η φράση «το Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.),» αντικαθίσταται από τη φράση «το Ανώτερο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Διοικητικού Προσωπικού (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ή Π.Υ.Σ.ΔΙ.Π.),».

Δείτε αναλυτικά Νομοτεχνικές βελτιώσεις Κεραμέως

Δείτε επίσης

Κεραμέως-3 πυλώνες νέου σχολείου: Αυτονομία, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας
Προσλήψεις αναπληρωτών με 3μηνες συμβάσεις για αντικατάσταση όσων αδυνατούν λόγω covid η δεν διαθέτουν πιστοποιητικά
Δείτε ολόκληρη την Τροπολογία 1038/24 27.7.2021 Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αναστολή καθηκόντων-περικοπή αποδοχών-μη ανάληψη υπηρεσίας
Χρονοδιάγραμμα διορισμών-προσλήψεων αναπληρωτών: Ανακοίνωση διοριστέων-Κενά για πρόσληψη αναπληρωτών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση