Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψυχολόγοι στα σχολεία: Καθήκοντα και αρμοδιότητες – μελέτες περίπτωσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψυχολόγοι στα σχολεία. Δεύτερη (2η) συνάντηση συνεργασίας  ψυχολόγων στις δομές  Α/θμιας εκπαίδευσης. 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με το 1ο Κ.Ε.Σ.Υ Β΄ Αθήνας.

Ψυχολόγοι στα σχολεία: Καθήκοντα και αρμοδιότητες – μελέτες περιπτώσεις

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεύτερη (2η) συνάντηση συνεργασίας  ψυχολόγων στις δομές  Α/θμιας εκπαίδευσης

Στο πλαίσιο της συνεργασίας και υποστήριξης των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Β Αθήνας το 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με το 1ο Κ.Ε.Σ.Υ Β΄ Αθήνας  κάλεσε σε δεύτερη (2η) συνάντηση συνεργασίας τους ψυχολόγους  ΠΕ23 των παραπάνω, οικείων σχολικών μονάδων με θέμα:

«Καθήκοντα και αρμοδιότητες των ψυχολόγων στο σχολικό πλαίσιο, μελέτες περιπτώσεις»

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4.04.2019, ώρες 12.00΄ – 14.00΄ μ.μ. στο χώρο του Δημαρχείου Αγίας Παρασκευής, στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στο ισόγειο Μεσογείων 415-417, τον συντονισμό της οποίας, είχε η προϊσταμένη του 2ου ΚΕΣΥ Β Αθήνας Μαριάννα Χατζοπούλου.

Στη συνάντηση συμμετείχε η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.70 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, κα Καπετανίδου Μαρία ΠΕ 70

.Τη συνάντηση τίμησε με την παρουσία του και τη συμμετοχή του ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Αγ. Παρασκευής κος Γκόνης Παναγιώτης.

 Τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εμπόδια και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ψυχολόγοι στις σχολικές δομές ως προς την  υλοποίηση του έργου τους, ο περιορισμένος χρόνος και η προσωρινότητα της συνθήκης τους προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η βιωσιμότητα των παρεμβάσεων τους.

Η αναγκαιότητα της παρουσίας του ΕΕΠ, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στις δομές της εκπαίδευσης σε μόνιμη και σταθερή βάση και η διεύρυνση της διεπιστημονικότητας θα πρέπει να αποτελέσει έναν άμεσο και μακροπρόθεσμο στόχο για την βελτίωση του συνόλου του εκπαιδευτικού έργου.

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση